در آئین قدردانی از کادر درمان کرمان؛

سرلشکر موسوی: پرستاران از صبر و استقامتی زینبی برخوردارند

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اهمیت کار پرستاران گفت: کسانی که این کار سخت و پرمشغله را انتخاب می‌کنند، بی‌شک از یک صبر و استقامت زینبی برخوردارند.
کد خبر: ۶۳۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 22November 2023

سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آئین قدردانی از کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) کرمان و جامعه پرستاری که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار انجام شد، ضمن تبریک این روز فرخنده اظهار داشت: بر خود واجب می‌دانم که از تمامی شما کارکنان خدوم که با خدمت صادقانه، عشق و امید را به روح و جسم بیماران نیازمند هدیه می‌دهید، قدردانی کنم.

سرلشکر موسوی با تأکید بر اهمیت کار پرستاران گفت: کسانی که این کار سخت و پرمشغله را انتخاب می‌کنند، بی‌شک از یک صبر و استقامت زینبی برخوردارند و ایثار و فداکاری‌های آنان نیز در صحیفه الهی ثبت و ضبط شده، از اجر اخروی برخوردار خواهند شد.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با اتّکاء به الطاف لایزال الهی و در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای سطح سلامت جامعه موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار