نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دانش آموزان باید ادامه دهنده راه دانش آموزان بسیجی دوران انقلاب باشند

دری نجف آبادی گفت: دانش آموزان باید ادامه دهنده راه دانش آموزان بسیجی دوران انقلاب باشند که با ایثار و از خودگذشتگی افتخاری بزرگ آفریدند.
کد خبر: ۶۳۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 22November 2023

دانش آموزان باید ادامه دهنده راه دانش آموزان بسیجی دوران انقلاب باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اردوی تفریحی و مهارتی شهید «نبیری» اظهار داشت: شما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه دانش آموزان بسیجی دوران انقلاب باشید که با ایثار و از خودگذشتگی افتخاری بزرگ آفریدند.

وی گفت: شما دانش‌آموزان باید در درس‌ها، اخلاق و کارها، تحصیل، علم و دانش جدی باشید چرا که مردان بزرگ تاریخ و افراد موفق با تلاش، کوشش و پشتکار به موفقیت رسیدند و نباید فرصت‌ها را از دست بدهید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در اخلاق نیز باید پیشگام باشند ادامه داد: باید با الگوبرداری از بزرگان و اندیشمندان ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و سعادت گام بردارند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: رزمندگان حماس با عملیات طوفان الاقصی معجزه‌ای در جهان اسلام و مقاومت اسلامی ایجاد کردند که برکات و ثمرات بسیاری داشته و البته لطف الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار