امام جمعه ایلام:

تجلیل از نیکوکاران از بهترین روش‌های ترویج نیکوکاری است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: تجلیل از افراد و گروه‌های خیر و نیکوکار و قدرشناسی از اقدامات آنان از بهترین روش‌های ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است.
کد خبر: ۶۳۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ - 22November 2023

تجلیل از نیکوکاران از بهترین روش‌های ترویج نیکوکاری است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» امام جمعه ایلام در آیین رونمایی از پوستر همایش تجلیل از موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی که روز چهارشنبه این هفته در استان برگزار می‌شود اظهار داشت: قدردانی از موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های جهادی که در خدمت به نیازمندان فعال هستند باعث ترویج کار خیر و تشویق مردم به فعالیت‌های نیکوکارانه است.

وی افزود: ابتکار برگزاری همایش تجلیل از موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی فعال در عرصه امورات خیر و نیکوکارانه که این هفته برگزار می‌شود قدرشناسی از خدمات این موسسات بوده و امید می‌رود که چنین رویکردی ترویج بیشتر کار خیر و نیک در استان را در پی داشته باشد.

«ناصر مرادی» مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین بیان داشت: به منظور پاسداشت خدمات و کمک‌های موسسات خیریه به قشر نیازمند استان همایش تجلیل از موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی چهارشنبه این هفته در ایلام برگزار و موسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی فعال تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها