مسئول دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز:

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیجیان استان البرز برگزار می‌شود

«گلدوست» با اشاره به برگزاری مرحله استانی سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیجیان استان البرز به مناسبت هفته بسیج، گفت: تمسک به قرآن، بسیج را شکست ناپذیر کرده است.
کد خبر: ۶۳۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 22November 2023

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیجیان استان البرز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی گلدوست» مسئول دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت قرآن و ایمان الهی در شکل گیری و تداوم فعالیت‌های بسیج، اظهار داشت: تمسک به قرآن و ائمه اطهار (ع) بسیجیان را در سخت‌ترین شرایط یاری کرده و این معجزه الهی از آن‌ها یک نیروی همیشه پیروز و شکست ناپذیر ساخته است.

وی با اشاره به برنامه‌های دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز به مناسبت هفته بسیج، افزود: سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیجیان استان البرز به مناسبت هفته بسیج با شرکت ۶۰۰ نفر از برگزیدگان مسابقات نواحی، به صورت استانی و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی محافل انس با قرآن در مساجد و پایگاه‌های بسیج، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج و برگزاری مسابقات مفاهیم قرآنی به صورت پیامکی از دیگر ویژه برنامه‌های دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها