شهادت هشت عراقی در حمله هوایی آمریکا به منطقه «جرف النصر»

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که در حمله هوایی بامداد چهارشنبه ارتش آمریکا به منطقه جرف النصر در استان بابل عراق هشت نفر از نیرو‌های مقاومت و حشد شعبی شهید شدند.
کد خبر: ۶۳۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 22November 2023

شهادت هشت عراقی در حمله هوایی آمریکا به منطقه «جرف النصر»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، در حمله هوایی بامداد امروز چهارشنبه آمریکا به منطقه «جرف النصر» در جنوب بغداد هشت نفر از نیرو‌های مقاومت و حشد شعبی عراق به شهادت رسیدند.

وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای در خصوص این حمله اعلام کرد که نیرو‌های ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در دو حمله جداگانه مواضع نیرو‌های مقاومت و حشد شعبی را در منطقه جرف النصر (جرف الصخر سابق) در استان بابل هدف قرار دادند.

پنتاگون مدعی شد که در این حمله که در پاسخ به حمله با موشک‌های بالستیک کوتاه برد به پایگاه عین الاسد آمریکا در روز سه شنبه انجام گرفت، شماری از نیرو‌های مقاومت و حشد شعبی کشته یا زخمی شدند.

این اولین حمله آمریکا به داخل عراق از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است که تحولی جدید را رقم می‌زند. پیش از این، ایالات متحده حملات هوایی تلافی جویانه را علیه مواضع گروه‌های مسلح در سوریه انجام داده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار