جانشین رییس پلیس راهور فراجا:

افتتاح پروژه کروکی الکترونیک در تمامی استان‌ها/ هوشمندسازی یکی از برنامه‌های مهم پلیس راهور است

سردار حسینی با بیان اینکه هوشمند سازی یکی از برنامه‌های مهم پلیس راهور است، گفت: اقدامات و نتایج این حوزه شامل توسعه دوربین‌های ثبت تخلف، سامانه سپهتن و تبلت‌ها است که البته این تبلت‌ها به کمک مأموران آمده است.
کد خبر: ۶۳۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 22November 2023

افتتاح پروژه کروکی الکترونیک در تمامی استان‌ها/ هوشمندسازی یکی از برنامه‌های مهم پلیس راهور استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید تیمور حسینی» جانشین رییس پلیس راهور فراجا در ر کمیسیون تصادفات فراجا که با حضور فرمانده کل انتظامی فراجا برگزار شد، اظهار داشت: تصادفات ناشی از قاچاق سوخت، انسان و کالا در قالب خودروهای شوتی از دغدغه های پلیس راهور است.

سردار حسینی افزود: شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی ترافیک از زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد تعطیل و تا امسال تشکیل نشده بود که با تلاش‌های سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور امسال در دولت ریاست جمهوری حجت‌السلام رئیسی این جلسه برگزار شد.

جانشین رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هوشمند سازی یکی از برنامه‌های مهم پلیس راهور است، ادامه داد: اقدامات و نتایج این حوزه شامل توسعه دوربین‌های ثبت تخلف، سامانه سپهتن و تبلت‌ها است که البته این تبلت‌ها به کمک مأموران آمده است.

وی با بیان اینکه کروکی الکترونیک از دیگر اقدامات فراجا در زمینه هوشمندسازی بوده است، گفت: در آینده افتتاح پروژه کروکی الکترونیک از جمله اقداماتی است که در تمامی استان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها