نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

فرهنگ بسیج به جبهه مقاومت حیات تازه‌ای بخشیده است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی به مناسبت روز قشر طلبه و دانشجو تأکید کرد: امروز فرهنگ بسیج مرز‌ها را درنوردیده و به جبهه مقاومت در برابر استکبار روح و حیات تازه‌ای بخشیده است.
کد خبر: ۶۳۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 22November 2023

فرهنگ بسیج به جبهه مقاومت حیات تازه‌ای بخشیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز قشر طلبه و دانشجو پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

درود و تحیت خداوند بر فرزندان امام در سنگر علم و ایمان، در حوزه و دانشگاه. خدا را شاکریم که امروز فرهنگ بسیج مرز‌ها را درنوردیده و به جبهه مقاومت در برابر استکبار روح و حیات تازه‌ای بخشیده است و بخش عظیمی از آنچه امام بسیجیان و بنیانگذار انقلاب اسلامی در هدایت‌ها و پیام ویژه روز بسیج طلبه و دانشجو فرمودند محقق شده، لازم می‌دانم برخی از محور‌های این پیام مهم را که مورد تاکید رهبر فرزانه و خلف صالح امام (رحمت الله علیه) مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله الوارف) بوده است را به عزیزان بسیجی طلبه و دانشجو یادآور شوم:

۱. رسالت دفاع تمام قد بسیج طلبه و دانشجو از انقلاب
۲. جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه در آن دو محل حساس
۳. هم افزایی و همکاری
۴. تقویت فرهنگ و روحیه جهادی و انقلابی در حوزه و دانشگاه
۵. گسترش فرهنگ بسیج و بسیجی در تمام اقشار و در عرصه بین المللی
۶. فراهم نمودن مقدمات نهضت ظهور حکومت، ولی عصر (ارواحنا فدا)

با تشکر از سازمان بسیج دانشجویی و همچنین سازمان بسیج طلاب که امسال دوم آذرماه سال روز صدور این فرمان الهی امام را گرامی داشتند. امیدوارم هر سال این فرصت را غنیمت شمرده و نسبت به اجرایی نمودن این پیام، گام‌های موثری برداشته شود؛ ان شاءالله.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار