رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد؛

تقویت اقتصاد مقاومتی در گرو تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی و بازار عرضه

سردار «زهرایی» گفت: تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، نیازمند تکمیل زنجیره ارزش صنایع تبدیلی و بازار عرضه است.
کد خبر: ۶۳۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ - 22November 2023

تقویت اقتصاد مقاومتی در گرو تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی و بازار عرضهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در بازدید از نمایشگاه خدمت و پیشرفت بسیج در بوستان ولایت ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوعی که در اقتصاد مقاومتی اهمیت دارد تکمیل زنجیره ارزش است که متاسفانه حلقه مفقوده در این زنجیره اول صنایع تبدیلی و دوم بازار عرضه است.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاهی که از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی بود، آخرین حلقه است و تولید کننده خردی که هنوز توان رقابت با یک شرکت تولیدی بزرگ را ندارد و هنوز برند محصولش شناخته شده نیست را در معرض دید مردم قرار می‌دهد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سپاه نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان برای توانمند سازی اقتصاد خانگی اختصاص داده، گفت: این نمایشگاهی که در ساری برگزار شده و نزدیک به ۱۰۰ غرفه دارد، ویترینی از محصولاتی است که به کمک بسیج در زمینه‌های مختلف تولید و اکنون عرضه شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نمایشگاه ساری که ۱۰ روزه است، چنین نمایشگاهی در ۲۲ شهرستان دیگر استان هم برقرار است و مردم می‌توانند از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار