فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان:

تفکر بسیجی راه‌حل بسیاری از مشکلات است

بیرانوند گفت: بعد از عنایات حق تعالی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب این تفکر بسیج است که این نظام را در برابر همه آفات، بلایا و توطئه‌ها مستحکم نگه داشته است.
کد خبر: ۶۳۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 22November 2023

تفکر بسیجی راه‌حل بسیاری از مشکلات است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «مجید بیرانوند» فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان امشب در همایش بزرگ سران ایلات و طوایف استان لرستان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: خدا را به خاطر این اجتماع با شکوه شکر می‌کنم که همیشه در صحنه انقلاب حاضر هستید.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین و اثرگذارترین اقدامات امام خمینی(ره) تأسیس بسیج بود، قوام، تثبیت نظام ما و صدور نظام ما به سرتاسر دنیا از این تفکر بسیجی نشأت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان بیان داشت: بعد از عنایات حق تعالی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب این تفکر بسیج است که این نظام را در برابر همه آفات، بلایا و توطئه‌ها مستحکم نگه داشته است.

بیرانوند مهمترین ویژگی و شاکله بسیج را روحیه جهادی، اخلاص در عمل و مبارزه با ظلم و استکبار عنوان و تصریح کرد: آنچه امروز در غزه می‌بینیم، کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی قرن حاضر در امتداد همان جنایات ظهر عاشورا است که یزیدیان زمان آن را به وجود می‌آورند.

وی اظهار داشت: آنچه رزمندگان جبهه مقاومت با دست خالی و تعداد اندک در برابر قدرت‌های بزرگ اما پوشالی قرار داده، برگرفته از این  روحیه بسیجی و ظلم ستیزی است که زیر بار زور و ظلم نرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان با اشاره به اینکه دلاوری‌های عشایر را در دوران دفاع مقدس دیده‌اید، گفت: همان گونه که امام فرمودند ملت‌ها عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری ها متوقف نشود، مسلمان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و کسی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.

 پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها