حمله موشکی یمن به بندر ایلات

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با تاکید بر حمایت از مردم فلسطین اعلام کرد ارتش یمن در حمله‌ای دیگر، بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۶۳۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ - 22November 2023

حمله موشکی یمن به بندر ایلاتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از حمله موشکی به بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که یگان موشکی این کشور چندین موشک به سمت اهدافی نظامی در «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

یحیی سریع در ادامه تاکید کرد نیرو‌های مسلح یمن به حملات خود تا زمان توقف تجاوزات علیه مردم غزه و کرانه باختری ادامه خواهد داد.

این بیانیه در حالی صادر شده است که منابع اسرائیلی ساعاتی پیش از فعال شدن آژیر خطر حمله موشکی در بندر ایلات خبر داده بودند.

ارتش یمن بعد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بار‌های مناطق جنوبی فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داده است.

نیرو‌های مسلح یمن همچنین اخیرا یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآوردند و به تمام کشتی‌های اسرائیلی هشدار دادند در صورت رویت شدن، هدف قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار