نماینده ولی فقیه در خوزستان:

باید یک جهاد همگانی برای ریشه کن کردن بی‌سوادی در کشور ایجاد شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: هر گونه کم کاری در امر سوادآموزی قابل قبول نیست و باید یک جهاد همگانی برای ریشه کن کردن بی‌سوادی در کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۶۳۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 22November 2023

باید یک جهاد همگانی برای ریشه کن کردن بی‌سوادی در کشور ایجاد شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در دیدار با رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در اهواز اظهار داشت: امام خمینی (ره) دستور تشکیل نهضت سوادآموزی را دادند تا ریشه بی‌سوادی در این سرزمین برچیده شود.

وی افزود: هر گونه کم کاری در امر سوادآموزی قابل قبول نیست و باید یک جهاد همگانی برای ریشه کن کردن بی‌سوادی در کشور ایجاد شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: اگر این تکلیف مهم در کشور به معنای واقعی کلمه محقق شود خیلی از مشکلات حل می‌شوند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت سوادآموزی در اسلام بیان کرد: در دین مبین اسلام به امر سوادآموزی بسیار اشاره شده و مسئولان مربوطه نیز طبق حکم دین اسلام باید به دنبال گسترش سوادآموزی در کشور باشند.

وی با اشاره به کم‌توجهی و بی توجهی در سالیان قبل از انقلاب اسلامی به موضوع سوادآموزی، متذکر شد: تربیت جوانان بسیجی از افتخارات انقلاب اسلامی است و ریشه‌کن کردن بیسوادی نیز باید برگ زرینی دیگری در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار