جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد؛

اهتمام مرزبانان بر ارتقای دانش مرزی و اشراف اطلاعاتی/ تأمین امنیت مرز‌ها دغدغه اصلی مرزبانان

سردار رضایی تأمین امنیت مرز‌ها را دغدغه اصلی مرزبانان دانست و گفت: مرزبانان همواره نسبت به ارتقای دانش مرزی و اطلاعات منطقه‌ای اهتمام لازم را دارند.
کد خبر: ۶۳۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ - 23November 2023

اهتمام مرزبانان بر ارتقاء دانش مرزی و اشراف اطلاعاتی/ تأمین امنیت مرز‌ها دغدغه اصلی مرزبانانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در کمیسیون اطلاعات و عملیات ویژه فرماندهی مرزبانی فراجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی کشور به ویژه شهدای مظلوم مرزبانی و قدردانی از عملکرد مرزبانان در حراست و پاسداری از حریم ایران اسلامی، اظهار داشت: خداقوت عرض می‌کنم خدمت کلیه مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی کشور که با انجام تکالیف و اقدام صحیح و به موقع به وظایف خود عمل می‌کنند.

جانشین فراجا با تأکید بر اینکه مرزبانی عملکرد مطلوبی داشته است، افزود: نظم و انضباط، هوشیاری، مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و مبارزه با گروهک‌های تروریستی، اشرار مسلح و معاندان جمهوری اسلامی ایران در مرز‌ها از جمله دستاورد‌های مرزبانی می‌باشد که مرزبانان در این امر اهتمام لازم را داشتند.

سردار رضایی با تأکید بر ضرورت آمادگی عملیاتی مرزبانان، اظهارکرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران در معرض تهدید نیست؛ چرا که ایران اسلامی آرمانی عمیق و روحیه استکبارستیز دارد، پس می‌طلبد همواره و در همه حال آمادگی‌های لازم را در برابر تهدیدها، کنترل و مراقبت از مرز‌ها داشته باشیم.

وی بر ضرورت اشراف اطلاعاتی و به روز بودن اطلاعات مرزی تاکید کرد و گفت: به لطف خداوند متعال مرزبانان ما دارای شاخصه‌های مذکور هستند و همواره نسبت به ارتقاء دانش مرزی و اطلاعات منطقه‌ای اهتمام لازم را دارند.

سردار رضایی در ادامه استفاده بهینه از تجهیزات به روز دنیا در رصد و پایش لحظه‌ای مرز‌ها را مهم برشمرد و افزود: آموزش‌های تخصصی و ارتقاء توان عملیاتی، تکمیل طرح‌های انسداد مرز، افزایش تعاملات درون و برون سازمانی و هماهنگی‌های دیپلماسی در راستای افزایش ضریب امنیتی امری مهم و مورد تاکید در مرزبانی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت امنیت در مرزها، گفت: مرزبانی به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی با تلاش شبانه روزی در مرز‌ها نقش بسیار پررنگ و بزرگی در امنیت کشور دارد.

وی در خاتمه با بیان اینکه خدمت در مرزبانی عبادت بوده و تأمین امنیت مرز‌ها دغدغه مرزبانان است، اظهار داشت: امروز مرزبانی در حراست و پاسداری از مرز‌های میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نبوده و مرزبانان تا پای جان از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و هیچ گاه اجازه تعدی به دشمنان را در مرز‌ها نخواهند داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار