رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

کارکردهای فرهنگی در واحدهای دانشگاهی بسیار مهم است

«‌دوستار» گفت: توجه به مباحث و کارکردهای فرهنگی در واحدهای دانشگاهی بسیار مهم است و اگر مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها برای کارهای فرهنگی وقت نگذارند، دشمن از این فرصت استفاده کرده و روی جوانان کار خواهد کرد.
کد خبر: ۶۳۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 23November 2023

کارکردهای فرهنگی در واحدهای دانشگاهی بسیار مهم استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «‌محمد دوستار» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درختی تناور و پرثمر است که گل‌های آن بوی طراوت و بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد و ملتی که در خط اسلام ناب محمدی (ص) و مخالف استکبار جهانی باشند باید همه افرادش بسیجی باشند.

وی با محکوم کردن هجوم ددمنشانه اسرائیل به مردم غزه تصریح کرد: صهیونیست‌ها در اقدامی بی‌سابقه و گسترده علیرغم برخورداری از حمایت‌های تسلیحاتی و مالی آمریکا، باز مجدد عقب نشینی کرده و این ناکامی و شکست از مقاومت خود رخدادی بود که یک پیروزی دیگر به نام ملت فلسطین را رقم زد و ان‌شاءالله بزودی صهیونیسم غاصب از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تعداد دانشجویان این دانشگاه در استان را بیش از 38 هزار نفر خواند و افزود: در سال تحصیلی جدید حدود 11 هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری جذب واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی گیلان شده‌اند که با توجه به سال گذشته، 10 درصد افزایش جذب داشته ایم.

دوستار کارکردهای فرهنگی را در واحدهای دانشگاهی مهم دانست و خاطرنشان کرد: توجه به مباحث فرهنگی و کارکردهای فرهنگی در واحدهای دانشگاهی بسیار مهم است که اگر مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها برای کارهای فرهنگی وقت نگذارند، دشمن از این فرصت استفاده کرده و روی جوانان کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار