در اجتماع بزرگ بسیجیان بدون مرز مطرح شد؛

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی امن نیست/ حماس شرایط آتش‌بس را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است

سردار خادمی گفت: صهیونیست‌ها از اتمام آتش‌بس در روز‌های آینده وحشت دارند و به غربی‌ها متوسل شدند؛ چرا که توان مقابله با نیرو‌های مقاومت را ندارند.
کد خبر: ۶۳۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ - 23November 2023

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: صهیونیست‌ها در هیچ جای سرزمین‌های اشغالی امنیت ندارند/ حماس شرایط آتش بس را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «مجید خادمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در اجتماع بزرگ بسیجیان بدون مرز که امروز (پنجشنبه) در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، درباره نقش و اهمیت جایگاه بسیج، اظهار داشت: بسیج از تدابیر امام راحل است و این ایام را به بسیجیان عزیز تبریک می‌گویم.

سردار خادمی دفاع بدون چشم‌داشت از انقلاب اسلامی و بدون محافظه کارانه را از ویژگی‌های بسیج برشمرد و گفت: بسیج مظهر اقتدار ملی و حضور مقتدرانه در تمام صحنه‌های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و دفاعی است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه بسیج نمایشگاه اخلاص و بصیرت است، افزود: پیشرو در فناوری و ایجاد همدلی از ویزگی‌های دیگر بسیج است؛ شهدای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از روحیه بسیجی برخوردار بودند.

وی احساس مسئولیت، استکبارستیزی و اعتماد به نفس را از دیگر صفات بسیج دانست و ادامه داد: مظلومیت، سپر بلای انقلاب و مردمی بودن از صفات بسیجیان است؛ تا زمانی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه انقلاب اسلامی نیست.

سردار خادمی با تاکید بر اینکه بسیج برای تمام مسلمانان جهان اسلام و مستضعفان عالم است، افزود: باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان بوجود آورد و بسیج تنها متعلق به ایران اسلامی نیست.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه افزود: امروز به برکت خون شهدای مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی پایه‌های ارتش جهان اسلام ایجاد شده و حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، حشدالشعبی، زینبیون، فاطمیون، انصارالله یمن پایه‌های آن هستند و امروز شاهد پیروزمندانه آن‌ها در سطح جهان اسلام هستیم.

وی در ادامه به نبرد حماس با جبهه کفر و استکبار در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مقاومت با ایمان و روحیه بسیجی با عملیات طوفان‌الاقصی ضربه‌ای غیر قابل ترمیم به دشمن صهیونیستی وارد کرد و دشمن صهیونیستی را به استیضال کشیده است.

سردار خادمی با تاکید بر اینکه پیروزی نبرد غزه قطعا نیرو‌های مقاومت هستند، یادآور شد: طوفان‌الاقصی موجب تحول جهان شد و باور آن‌ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین تغییر پیدا کرد؛ جبهه مقاومت دارای توانمندی بالایی هستند و امروز همه دنیای استکبار در مقابل تنها یکی از گروه‌های مقاومت قرار گرفته و شکست خورده است.

وی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: سران جبهه استکبار بدانند روزی که جبهه مقاومت در برابر آن‌ها قرار بگیرند قطعا آن‌ها از طوفان‌الاقصی به عنوان نسیم صبحگاهی یاد خواهند کرد.

سردار خادمی با تاکید بر اینکه نفرت جهانی علیه آمریکایی‌ها و غربی‌ها فراگیر شده است، یادآور شد: امروز اگر هزاران کودک بی گناه دیگر در سرزمین‌های اشغالی به خاک و خون کشیده شود شکست این جنگ متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود؛ چرا که آن‌ها قادر به نبرد با گروه‌های مقاومت نیستند؛ بمباران مردم بی‌گناه و اماکن و بیمارستان‌ها پیروزی محسوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خواب راحتی نخواهد داشت، افزود: همینه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته و شاهد بیداری وجدان‌های خاموش در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها هستیم.

سردار خادمی به شکست تابوی رژیم صهیونیستی در بخش‌های اطلاعاتی، امنیتی اشاره کرد و گفت: عملیات طوفان‌الاقصی اوج درگیری ایده محور‌ها و تکنولوژی محور بود و ضربات سختی به دشمن صهیونیستی وارد کرد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در هیچ جای سرزمین‌های اشغالی امنیت ندارند، افزود: صهیونیست‌ها در نبرد غزه به زانو درآمده و سردرگم هستند.

وی با بیان اینکه حماس شرایط آتش‌بس را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی به شدت تحت فشار است و پذیرش آتش‌بس به دلیل ترس، وحشت از نیرو‌های مقاومت است؛ همچنین صهیونیست‌ها از اتمام آتش‌بس در روز‌های آینده وحشت دارند و به غربی‌ها متوسل شدند؛ چرا که توان مقابله با نیرو‌های مقاومت ندارند.

سردار خادمی با بیان اینکه کشور‌های عربی پایگاه‌های خود را در اختیار آمریکایی‌ها قرار می‌دهند تا امکانات و تجهیزات نظامی به صهیونیست‌ها ارسال کنند، خاطرنشان کرد: امروز حماس در مقابل تمام جبهه کفر و استکبار قرار گرفته است، اما قطعا دشمن به خوبی می‌داند در صورت خطایی با واکنش قاطع نیرو‌های مقاومت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه امروز زنگ خطر فروپاشی و تهدید موجودیت رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است، یادآور شد: رژیم صهیونیستی ممکن است فشار‌های آخر خود را وارد کند، اما این جبهه مقاومت است که پیروز میدان خواهد بود.

سردار خادمی با بیان اینکه مستضعفان جهان دلبسته و وابسته به بیداری اسلامی و جبهه مقاومت هستند، افزود: رزمندگان مقاومت به زودی پیروزی شیرین نبرد با جبهه کفر و استکبار را خواهند چشید و به روح شهدای غزه و نیرو‌های مقاومت درود خواهند فرستاد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار