رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت:

وظیفه‌ ما جهاد تبیین و اعتمادآفرینی است

«خلجی» با بیان اینکه وظیفه‌ی ما جهاد تبیین، رفع شبهه و اعتمادآفرینی است و بزرگترین حجم خبر در دولت در حال تولید است، گفت: روابط‌عمومی حوزه‌ی تصویرسازی است و باید اقدامات را هنرمندانه به تصویر بکشد.
کد خبر: ۶۳۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ - 23November 2023

وظیفه‌ ما جهاد تبیین و اعتمادآفرینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در جلسه‌ی شورای اداری استان همدان، اظهار داشت: در دوران کرونا مردم انتظار داشتند دولت وقت، اقدام نتیجه‌بخشی انجام دهد اما با دوران رهاشدگی مدیریتی مواجه بودیم و کشور را با رهاشدگی مدیریتی تحویل دولت سیزدهم دادند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی عزم و اراده‌ رفع نیازهای مردم را دارد و حجم خدمات این دولت کم‌نظیر است، افزود: دو سال از دولت سیزدهم گذشت و در زمان تحویل دولت، با فوت روزانه ۷۰۰ نفری هموطنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مواجه بودیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: مدارس، کسب و کار و دانشگاه‌ها تعطیل و خانواده‌ها نگران بودند و فضای ناامیدی و نااطمینانی بر کشور حاکم بود. 

وی اضافه کرد: غلبه‌ی فضای ناامیدی، تورم نزدیک ۶۰ درصدی، رشد نزدیک صفر درصد، قطع ارتباط مدیران با بدنه مردم در زمان تحویل دولت به دولت مردمی سیزدهم حاکم‌ بود.

خلجی با بیلن اینکه وظیفه‌ی ما جهاد تبیین، رفع شبهه و اعتمادآفرینی است و بزرگترین حجم خبر در دولت در حال تولید است، تصریح کرد: روابط‌عمومی حوزه‌ی تصویرسازی است و باید اقدامات را هنرمندانه به تصویر بکشد.

وی تصریح کرد: مسئول اطلاع‌رسانی در دستگاه‌ها، بالاترین مقام مسئول دستگاه است و مدیر روابط‌عمومی بازوی خلاق وی و مسئول طراحی عملیات رسانه‌ای و اجرای آن است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید براینکه باید اشخاص توانمند در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی منصوب شوند، متذکر شد: باید در زمان تعریف یک پروژه، پیوست رسانه‌ای آن نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار