جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

«بسیج» الگوی آزادی‌خواهان جهان است/ عملیات طوفان‌الاقصی دکترین رژیم اشغالگر صهیونیستی را به چالش کشید

امیر سرتیپ گلفام گفت: نیروهای مقاومت در غزه با عملیات طوفان‌الاقصی دکترین رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی را به چالش کشیده و عملاً پوشالی بودن ارتش تا بن دندان مسلح و سازمان‌های اطلاعاتی به ظاهر هوشمند و نیز بنیه متزلزل درون این رژیم را به رخ جامعه جهانی کشیدند.
کد خبر: ۶۳۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ - 24November 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه اجتماع حمایت از آرمان‌های فلسطین و گرامیداشت هفته بسیج که به همت سپاه پاسداران ناحیه قدس تهران در مسجد امام سجاد علیه السلام برگزار شد، ضمن بیان ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج و تفکر والای بسیجی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر بابرکت خود برای رسیدن به کمال، از گردنه‌های سخت و طوفان‌های روزگار با صلابت عبور کرده و در تمامی این شداید، بسیج همواره در خط مقدم دفاع از ملت و کشور بوده است؛ نهادی پر ثمر که با دستان پر مهر امام امت (ره) بنیان گذاشته شد و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تمامی عرصه‌ها خوش درخشید.

امیر سرتیپ گلفام ادامه داد: در روز‌های پر آشوب اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش‌های گروه‌های نفاق، دفاع مقدس و هجوم رژیم بعثی عراق و پس از آن در دوران رشد و شکوفایی انقلاب، حضور این نیروی متدین، با اخلاص و ولایی، در کنار دیگر دلسوزان و خدمتگزاران در نیرو‌های مسلح، همه‌ی توطئه‌ها را برای از پای درآوردن این کشور و ملت به شکست کشاند و عزت و سربلندی را نصیب ایران و ایرانی کرد و بنان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا فرمودند که «بسیج لشکر مخلص خداست».

وی به اهمیت بسیج پرداخت و عنوان کرد: بسیج یک تفکر والا و مترقی است که الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان قرار گرفته؛ چرا که منبعث شده از تعالیم الهی و مفاهیم قرآن کریم است؛ مفاهیمی همچون ایثار، شهادت، مقاومت، توکل بر خدا و ایمان به اینکه پیروزی نهایی از آن مومنان است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: الان اگر در سرتاسر این کره خاکی نگاهی به ایستادگی ظلم‌ستیزان و آزادی‌خواهان بیندازید، ساری و جاری بودن منطق بسیج و بسیجی را خواهید دید. نسخه نجات‌بخش از ظلم و جور، داشتن این روحیه جهادی است.

امیر گلفام با تاکید بر اینکه امروز شاهد و ناظریم که جبهه مقاومت با اقتدار در خط تقابل با ظلم و استکبار، با استعانت از فرهنگ ناب اسلام چگونه به رشد و بالندگی رسیده است، گفت: نیروهای مقاومت در غزه با عملیات طوفان‌الاقصی دکترین رژیم منحوس و اشغالگر را به چالش کشیده و عملاً پوشالی بودن ارتش تا بن دندان مسلح و سازمان‌های اطلاعاتی به ظاهر هوشمند و نیز بنیه متزلزل درون این رژیم را به رخ جامعه جهانی کشیدند.

وی اضافه کرد: از طرفی جنایت‌های ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان، نقاب از چهره واقعی آن برداشته و باعث روشنگری اکثر ملل جهان شده است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز موضوع حقانیت فلسطین و اقتدار و مظلومیتش و اشغال سرزمینش، بعد از دهه‌ها سانسور امپراطوری رسانه‌ای استکبار، به یک مطالبه عمومی در جهان تبدیل شده و ان شاءالله وعده الهی «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» به زودی با آزادی فلسطین با صلابت محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها