به مناسبت هفته بسیج؛

همایش «دختران حاج قاسم» در لامرد برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، همایش دختران حاج قاسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» در جوار مزار شهدای گمنام شهر لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 24November 2023

همایش دختران حاج قاسم در لامرد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت هفته بسیج همایش دختران حاج قاسم با حضور گسترده دختران نوجوان و جوان لامرد و خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در جوار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ سیدمحمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد به عملیات اخیر رزمندگان فلسطینی در غزه با عنوان طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: راه عزت و اقتدار مردم فلسطین در تداوم مبارزه و مقاومت مقابل جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که پیروزی از آن اسلام و جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه فروگذاری نکرده است؛ ولی باید بدانند که ما از مرگ نمی‌ترسیم، بلکه با مرگ زندگی کرده و با شهادت حماسه ها می‌سازیم.

وی بیان کرد: در جریان عملیات طوفان‌الاقصی کشورها و رسانه‌های غربی به کمک رژیم صهیونیستی شتافتند و دموکراسی پوشالی و دروغین خود را نشان دادند؛ اما بدون شک شکست نهایی استکبار نزدیک است و ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهد.

در این همایش بزرگ چندصدنفری، شرکت‌کنندگان از مردم غزه و جبهه مقاومت حمایت کردند.

در ادامه این آئین، حجت الاسلام ارفع اظهار داشت: برای آزادی قدس از شر اراذل و اوباشی مانند صهیونیست‌های شرور بهای سنگینی باید بدهیم و می‌دهیم. حماسه طوفان‌الاقصی ضعف و شکنندگی رژیم صهیونیستی را به وضوح نمایان کرد.

وی گفت: دختران حاج قاسم باید راه و روش و منش ایشان را ادامه دهند و مکتب حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: دختران حاج قاسم باید به تحصیلات علمی خود توجه داشته باشند و این را سرلوحه زندگی خود قرار دهند؛ زیرا بهترین مسیر، مسیر شهداست.

در هفته بسیج بیش از ۲۲۰ برنامه در شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار