مشاور زنان و خانواده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مقاومت امروز فلسطین حاصل تربیت اسلامی مادران است

گنجی گفت: در حال حاضر مادران شهدای غزه زیر بدترین بمباران‌ها و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی هستند و فقط یک مادر مسلمان است که می‌تواند فرزندان برومند خود را در جبهه مقاومت تربیت کرده و پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک بمالد.
کد خبر: ۶۳۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ - 24November 2023

مقاومت امروز فلسطین حاصل تربیت اسلامی مادران استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، گنجی، مشاور زنان و خانواده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مصاحبه تلفنی با برنامه «در امتداد شقایق» اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران به قدری مادران رشیده داریم که مقام معظم رهبری اخیراً اشاره فرمودند ما مادر ۹ شهید هم در کشورمان داریم و به اعتقاد بنده این فقط حاصل تربیت اسلامی یک بانوی ایرانی است.

وی افزود: ما در ایران اسلامی بانوانی را داریم که در مقام همسر شهید، مادر شهید و خواهر شهید هستند و این توانمندی یک زن ایرانی و مسلمان است.

مشاور زنان و خانواده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خوشبختانه صبر زینبی در خانواده‌های شاهد و ایثارگر کشور ما موج می‌زند و همین صبر زینبی است که می‌تواند مادران و همسران شهدا را کمک کند.

گنجی بیان کرد: در حال حاضر مادران شهدای غزه زیر بدترین بمباران‌ها و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی هستند و فقط یک مادر مسلمان است که می‌تواند فرزندان برومند خود را در جبهه مقاومت تربیت کند و پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک بمالد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۵۰۰ زن شهید در غزه تقدیم اسلام شده است، گفت: تربیت مادرانه در دین اسلام به قدری مبارک و مورد تأکید و سفارش است که در هر نقطه‌ای که یک زن مسلمان زندگی کند می‌توان ثمره آن را به وضوح مشاهده کرد.

مشاور زنان و خانواده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: تصاویری که از کودکان غزه منتشر می‌شود تمام مردم دنیا را تکان داده به ویژه تصاویر مادرانی که فرزندان شهید خود را به آغوش کشیده بودند و در حقیقت این نگاه مهربانانه و مادرانه است که دنیا را تکان داده است.

گنجی یادآور شد: بانوان جامعه معظم شاهد و ایثارگر از خانواده‌های بسیار مقاوم هستند و مقام معظم رهبری نیز همیشه مقام خانواده شهید به ویژه مادر و همسر شهید را کمتر از شهید ندانستند و فرمودند که اگر صبر همسر جوان شهید نبود و از او دل نمی‌برید و او را به سمت جهاد تشویق نمی‌کرد قطعاً شهیدی هم در کار نبود.

منبع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار