در همایش اقتدار بسیجیان مشهدالرضا؛

معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح: طوفان‌الاقصی سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا را به چالش کشید/ اقتداربخشی به ایران و دستیابی به قدرت بازدارندگی جزو دستاوردهای بسیج است

سردار «ربانی» برملا شدن نفاق آمریکا و غرب را از مهم‌ترین نتایج عملیات طوفان‌الاقصی دانست و گفت: این عملیات موجب شکست رژیم صهیونیستی و ناکامی راهبرد خصمانه غربی‌ها در منطقه شد.
کد خبر: ۶۳۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 24November 2023

معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح: طوفان‌الاقصی سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا را به چالش کشید/ اقتداربخشی به ایران و دستیابی به قدرت بازدارندگی جزو دستاوردهای بسیج استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «مهدی ربانی» معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش اقتدار بسیجیان مشهد که به مناسبت هفته بسیج در لشکر مردم‌پایه ۵ نصر برگزار شد، اظهار داشت: جنگ ۴۵ روزه حماس با رژیم کودک‌کش اسرائیل، دستاورد‌های زیادی برای این گروه داشت و موجب شناخت مردم دنیا نسبت به پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و ماهیت واقعی این رژیم شد.

وی افزود: رسوا شدن پرده نفاق آمریکا و تمدن غرب، اتحاد مسلمانان و غیرمسلمانان در قلب آمریکا و اروپا و عدم اعتماد جوانان صهیونیست به دولتمردان خود از مهمترین اهداف مبارزه حماس با اسرائیل بود. 

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش حماس در آشکار کردن چهره واقعی صهیونیست‌ها در جهان، گفت: طرح آتش‌بس بعد از ۴۵ روز جنگ و به شهادت رساندن بیش از ۱۵ هزار غیر نظامی چهره خبیث و شکست این رژیم را به مردم دنیا نشان داد. دولتی که در اوایل جنگ بدنبال نابودی حماس در منطقه بود اکنون بر سر یک میز بدنبال تبادل اسرای خود است و این شکست رسمی رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیانش است.

سردار ربانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل عملیات طوفان‌الاقصی سه هدف حذف حماس از منطقه، آزادی اسرای خود و تشکیل دولت دست‌نشانده را دنبال می‌کرد.

وی بیان داشت: با خیال توهم گونه غربی‌ها اسرائیل قرار بود در ۱۵ روز به پیروزی کامل برسد، اما این جنگ با مقاومت مردمی گروه حماس ۴۵ روز ادامه یافت و این یعنی شکست رژیم صهیونیستی چراکه غربی‌ها برای طولانی و فرسوده شدن جنگ هشدار داده بودند.

معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نقش بسیج در دنیای امروز خاطرنشان کرد: این شجره طیبه در سال ۵۸ با فرمان امام راحل شکل گرفت و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیش می‌رود و علاوه بر پیروزی‌های مختلف در دوران دفاع مقدس و پس از آن، امروز این درخت تنومند در کشور‌های منطقه سایه گسترانده است.

سردار ربانی ابراز داشت: بعد از جنگ، نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاورد‌های عظیمی در پرتو بسیج در راستای اقتداربخشی به نظام و بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن بدست آورده است. امروز عرصه فعالیت بسیج علاوه بر حوزه امنیت داخلی و نقش‌آفرینی در خارج از مرز‌ها در حوزه‌های دیگری همچون علمی، محرومیت‌زدایی، سازندگی، ورزشی و فضای مجازی فعالیت چشمگیری دارد.

وی گفت: یکی از تاثیرات مهم بسیج در منطقه تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت است. جبهه‌ای که با تأسی به روحیه بسیجی، نیرو‌های صهیونیستی را توسط گروه مردمی حماس زمین‌گیر است و شاهد بسیج نیروها و شکل‌گیری تشکل‌های مردمی در عراق، سوریه، فلسطین و یمن هستیم که نمونه آن نیروی مردمی حماس است که با اقدامات عملیاتی خود علیه اشغالگران قدس، جهانیان را شگفت‌زده کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار