امام جمعه موقت اصفهان:

«تفکر بسیجی» پاسدار انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «میردامادی» با اشاره به اینکه آنچه به بسیجی نیرو می‌بخشد اندیشه و ایمان او است، گفت: نیروی بسیج و تفکر است که می‌تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند و امروز با تشکیل بسیج‌های میلیونی در جهان عرصه به استکبار جهانی تنگ شده است.
کد خبر: ۶۳۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 24November 2023

تفکر بسیجی می‌تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «مجتبی میردامادی» امام جمعه موقت اصفهان امروز (جمعه) در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار داشت: خداوند در آیه ۳۴ سوره مائده می‌فرماید ای اهل ایمان تقوای الهی را پیشه کنید و از وسایل موفقیت از جمله دعا، نیایش و توسل به ائمه (ع) استفاده کنید. در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که با کمک ائمه (ع) در بسیاری از عملیات‌های پیروز شدیم.

وی افزود: اهالی بهشت کسانی هستند که اعمالشان بدون ریا و خالصانه است؛ همچنین قرآن کریم کسانی که اهل تزکیه نفس هستند را وعده داده است؛ زیرا خودبینی و استکبار باعث می‌شود که شیطان بر انسان مسلط شود. شیطان قسم یاد کرده است که غیر از کسانی که خدا در قلبشان وجود دارد و خالص هستند را فریب خواهد داد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: بسیجیان عزیز لشکر مخلص خدا هستند. بسیجیان با کمال قدرت در مقابل هر خلافی می‌ایستند و مراقب انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند. در زمان جنگ تحمیلی بسیجیان قهرمان به گفته امام خمینی (ع) با مناجاتشان جبهه را عطرآگین می‌کردند و دشمنان را شکست می‌دادند.

وی تاکید کرد: درود بر شما بسیجیان که هر کجا که امام (ره) و رهبر انقلاب اسلامی شما را صدا زدند با کمال عشق از امام و رهبرتان دفاع کردید. بسیجیان ایران بودند که الگوی لبنان، عراق و یمن شدند و امروز شاهدیم که با تشکیل این بسیج‌های میلیونی در جهان عرصه به استکبار جهانی تنگ آمده است. امیدوارم خداوند به حق دل‌های عاشق بسیجیانريال نیروهای مسلح ایران را در پناه خود حفظ کند و سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر سر ما بسیجیان مستدام بدارد.

میردامادی گفت: رمز تمام پیروزی‌ها تقوای الهی است، در این راستا باید اعمال‌مان در راستای رضایت خدا باشد، همانطوری که در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ایران متحد شده بود اما ملت ایران با تقوای الهی پیروز شدند.

وی اضافه کرد: امروز نیز قطعاً پیروزی از آنِ مردم فلسطین است؛ زیرا در راه حفظ اسلام حاضرند تمام دارایی خود را فدا کنند. امروز شاهد هستیم که تمام دنیا بر سر رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد می‌زنند و در این راستا آبرویی برای استکبار جهانی باقی نمانده است.

میردامادی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید بر «ایران قوی» داشته‌اند؛ زیرا یکی از الطاف خداوند ایجاد ترس دل دشمنان اسلام است؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر صبح جنگی علیه ایران آغاز شود تا ظهر آن روز دیگر اثری از تل‌آویو و بندر حیفا نخواهد ماند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: امروز باید قدر ملت ایران را دانست. ضرورت دارد که مسئولان تمامی تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم به کار گیرند؛ زیرا هرگونه کوتاهی در حق این مردم به اسلام و انقلاب ضربه می‌زند.

میردامادی همچنین با اشاره به ایام فاطمیه عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) ضامن حفظ شیعه هستند، اعمال این بانو بزرگوار باید الگوی حجاب و زندگی مادران و بانوان کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار