در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: سازماندهی شبکه‌ گسترده‌ای در عرصه جهاد تبیین/ جهاد خدمت گفتمان حاکم بر کشور است

سردار سلیمانی گفت: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است و با بهره‌گیری از ۵۲ هزار گروه جهادی در حال اجراست.
کد خبر: ۶۳۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ - 24November 2023

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: جهاد خدمت به‌عنوان یک گفتمان جدی در کشور مورد توجه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، اظهار داشت: جهاد خدمت امروز به عنوان گفتمان جدی در کشور مورد توجه است و با بهره‌گیری از ۵۲ هزار گروه جهادی در چارچوب برنامه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی، پیشرفت و آبادانی و اقتصاد مقاومتی در حال اجراست.

سردار سلیمانی ادامه داد: این برنامه‌ها در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، علمی فناوری، سبک زندگی، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی در حال پیگیری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در جهاد تبیین یک شبکه گسترده از فعالان روشنگری در مجموعه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند، عنوان کرد: با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی این برنامه‌ها در حال تبیین است و ان‌شاءالله پایان امسال که انتخابات بزرگی در پیش رو داریم، بتوانیم از این برنامه ریزی‌ها بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه شجره طیبه الهی بسیج که از سوی امام راحل تأسیس شد در دوران دفاع مقدس منشأ خدمات بزرگی بود، افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز رهبر انقلاب این شجره طیبه را توسعه دادند و گفتمان بسیج بر مبنای حضور مردم در صحنه‌های نقش‌آفرینی برای تحقق تمام جنبه‌های مردم‌سالاری ارائه شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج در سه دهه پس از دوران دفاع مقدس توسعه یافت و تکامل آن ادامه دارد، تصریح کرد: با صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری، دوره جدیدی پیش روی بسیج ملت ایران آغاز شد و بر اساس رهنمود‌های رهبر انقلاب باید سه مرحله مهم تکامل انقلاب اسلامی محقق شود که این سه مرحله عبارت از دولت اسلامی، جامعه اسلامی و ورود به مرحله تمدن نوین اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج به عنوان مجموعه‌ای مردمی و خدمتگزار برنامه اعتلای خود را تنظیم کرده است و با تأیید رهبری به عنوان بسیج گام دوم در سراسر کشور برنامه‌هایش را پیاده‌سازی می‌کند و بنا بر این است که با استفاده از همه استعداد‌های مردمی و فراهم کردن بستر حضور نوجوانان و جوانان در مساجد، تحقق بیانیه گام دوم از محلات آغاز شود و این برنامه امروز در بیش از ۲۲ هزار محله در کشور در حال اجراست.

وی بیان کرد: این روز‌ها شاهدیم جهان‌خواران عالم و رژیم کودک‌کش صهیونیستی با پشتیبانی استکبار جهانی دست به کشتار و تجاوز آشکار زدند و ده‌ها هزار نفر از کودکان و زنان و مردان غزه را به شهادت رساندند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که هم اقتدار و هم مظلومیت غزه را بیان کنیم، افزود: خون‌های شهدای غزه این روز‌ها وجدان جهانیان را بیدار کرده است، پس نه تنها مسلمانان غزه در طوفان الاقصی شکست غیر قابل ترمیمی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند، بلکه در این ۵۰ روز توانستند پیروزی دیگری به دست آورند که آن شکست رسانه‌ای استکبار جهانی بود و توانستند قلب‌های مردم جهان را متوجه حقانیت خود کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان که در این عرصه نقش‌آفرینی کردند تقدیر کرد و گفت: درخواست پیگیری محاکمه سران کودک‌کش و قاتل رژیم صهیونیستی را داریم تا هرچه زودتر کشور‌های مسلمان، دادگاهی صالحه برای محاکمه این جنایتکاران را تشکیل دهند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار