امام جمعه کماشهر:

بسیج شجره طیبه‌ای است که مولود انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «نور پور» در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که مولود انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۳۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 24November 2023

بسیج شجره طیبه‌ای است که مولود انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین «نور پور» امام جمعه کمالشهر تشکیل بسیج یکی از شاهکار‌های امام راحل(ره) دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تاسی از جد بزرگوار خود پیامبر اکرم(ص)؛ مردم را با تشکیل بسیج به صحنه آورد و از روزی که بسیج شکل گرفت تا به الان منشا برکات و خدمات متعددی بوده است.

وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس، قائله‌ی کردستان، کرونا، حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، در دفع فتنه‌ها این بسیجی‌ها بودند و هستند و خواهند بود که سینه خود را سپر می‌کنند.

امام جمعه کمالشهر در ادامه با اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا و بعضی از کشور‌های اروپایی، تصریح کرد:اسراییل و آمریکا به تعبیر مقام معظم رهبری ضربه فنی شدند، اینان عزم‌شان را جزم کرده بودند که فلسطین را نابود کنند؛ اما دیدید که این حماس و جهاد اسلامی بودند که شرایط خود را به اسرائیل قبولاندند.

حجت الاسلام نور پور، عنوان کرد:‌ای کاش یک‌ذره از غیرت و تلاش این‌ها را سایر کشور‌های اسلامی داشتند. متاسفانه بعضی از کشور‌های اسلامی ۴۰ درصد نفت اسرائیل را تامین می‌کنند و از روزی که جنگ غزه شروع شده است، ۸ درصد هم اضافه کرده اند.

امام جمعه کمالشهر خاطرنشان کرد: امروز جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد، همه مردم به آن اعتراض می‌کنند و یک بسیج علیه این کار‌ها در دنیا شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار