فرماندار ملایر:

بسیجیان حافظ انقلاب هستند

«اسماعیلی» با بیان اینکه با وجود بسیجیان انقلاب اسلامی آسیب نخواهد دید، گفت: در هرجا نیاز باشد بسیجیان حاضر هستند.
کد خبر: ۶۳۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ - 24November 2023

بسیجیان حافظ انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در  تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان اظهار داشت: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان ملایر مایه امید در دل دوستداران انقلاب و یاس در وجود دشمنان است.

وی با اشاره به دستور امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی کلید حل تمام مشکلات جامعه است، منحصر به زمان و مکان خاصی هم نیست و در هرجا نیاز باشد بسیجیان حاضر هستند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه با وجود بسیجیان این انقلاب جهانی آسیب نخواهد دید، تصریح کرد:پیام بلند آزادگی و سرافرازی، امروز از غزه تا جای جای جهان با نوای بلند «الله اکبر» خواب مستکبرین را آشفته کرده است.

وی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کردند امروز صهیونیست‌های وحشی ضربه فنی شدند و رژیم کودک کش اسرائیل بدون کوچک‌ترین نتیجه و دستاوردی مجبور به پذیرش آتش بس شده است.

اسماعیلی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی متذکر شد: وظیفه امروز ما در مقابل اسلام و انقلاب حضور حداکثری در انتخابات است و این انتخابات آزمون بزرگ قدرشناسی ما از شهدا و انقلاب می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار