نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شهدا به واسطه بصیرت خود توانستند گوی سبقت را از دیگران بربایند

حجت‌الاسلام موسوی مقدم در یادواره شهدای بخش گیان شهرستان نهاوند، گفت: شهدا به واسطه بصیرت حقیقت‌بین توانستند گوی سبقت را از دیگران بربایند و در عین گمنامی، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین کنند.
کد خبر: ۶۳۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 25November 2023

شهدا به واسطه بصیرت حقیقت‌بین توانستند گوی سبقت را از دیگران بگیرندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رمضانعلی موسوی‌مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای بخش گیان شهرستان نهاوند که روز گذشته (جمعه) در مسجد جامع گیان برگزار شد، با قرائت آیاتی از قرآن کریم و جهان‌بینی شهدا در مکتب دینی و قرآنی اظهار داشت: شهدا به واسطه بصیرت حقیقت‌بین توانستند گوی سبقت را از دیگران بگیرند و در عین گمنامی، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به معرفت نفس شهدا در مسابقه زندگی دنیایی افزود: کرامت و احترام خاصی خداوند برای شهدا قائل شده و می‌فرماید السابقون السابقون اولئک المقربون.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم گفت: خیانت و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم فلسطین به اوج رسیده، اما پایداری و مقاومت مردم غزه با اثر بخشی از مکتب قرآن جهانیان را به حیرت انداخته تا جایی که نوجوان مجروح غزه‌ای در حال عمل جراحی بدون بیهوشی شروع به تلاوت قرآن می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: پیمودن مسیر اهل بصیرت و رسیدن به حقیقت واقعی در مسابقه زندگی همان مواظبت از نفس، فراموش نکردن خدا در تمام مراحل است.

شهرستان نهاوند در استان همدان ۸۵۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است که ۵۰ نفر از این شهدا مربوط به بخش گیان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار