در جمع بسیجیان کبودر آهنگ؛

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح: افزایش ۳ برابری صادرات محصولات دفاعی/ دستاورد‌های جدید دفاعی هر هفته رونمایی می‌شود

سردار «طلایی‌نیک» با بیان اینکه هر هفته چندین دستاورد جدید دفاعی رونمایی می‌شود، گفت: امسال نسبت به دو سال گذشته میزان صادرات محصولات دفاعی کشورمان به سه برابر رسیده است.
کد خبر: ۶۳۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ - 25November 2023

افزایش سه برابری صادرات محصولات دفاعی/ دستاورد‌های جدید دفاعی هر هفته رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز در جمع بسیجیان کبودر آهنگ همدان، شاه‌بیت وصیت‌نامه شهدای بسیج را پشتیبانی از ولایت دانست و اظهار داشت: بسیج از بدو تشکیل تاکنون در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف بیشترین تعداد شهدا را دارد؛ چون بسیج در حوزه‌های مختلف همواره در دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و ولایت پیشگام بوده است؛ همچنین بصیرت از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است که باعث شده که انقلاب بیمه شود.

سردار طلایی‌نیک افزود: امروز که در «جنگ شناختی» قرار داریم، دشمن با صد‌ها شبکه تلویزیونی و هزاران صفحه در شبکه‌های مجازی با تمام قوا علیه نظام اسلامی در حال انتشار مطالب گوناگون است تا بدین‌وسیله محاسبات ذهنی نسل جوان را دستخوش تغییر کند؛ لذا بسیج در این حوزه مأموریت جهاد تبیین را برعهده دارد.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه آنچه در رابطه با توانمندی‌های دفاعی کشورمان عنوان می‌شود و به نمایش درمی‌آید شامل همه توانمندی‌ها نیست، ادامه داد: در هفته جاری سومین رزم‌ناو ساخت ایران (دیلمان) به بهره‌برداری می‌رسد و این در حالی است که هفته گذشته اولین پرواز جت آموزشی «یاسین» هم که ساخت کشورمان است با موفقیت انجام شد.

وی عنوان کرد: هر هفته و هر ماه چندین دستاورد جدید با مشارکت وزارت دفاع، سپاه و ارتش رونمایی خواهد شد؛ دستاورد‌هایی که ۶۰ درصد قطعات آن را بخش خصوص تولید می‌کند؛ لذا برای این کار از کمک ۱۰۰ دانشگاه و بیش از هزار شرکت دانش‌بنیان بهره می‌بریم.

سردار طلایی‌نیک درخصوص صادرات محصولات دفاعی کشورمان هم اظهار داشت: امسال هرچند نسبت به دو سال گذشته میزان صادرات محصولات دفاعی کشورمان به سه برابر رسیده، اما هر محصولی را آن هم به هر کشوری صادر نمی‌کنیم.

سخنگوی وزارت دفاع در ادامه درباره اقدامات آمریکا در منطقه هم بیان کرد: شاهد جنگ‌افروزی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در منطقه هستیم؛ البته آمریکایی‌ها در ظاهر عنوان می‌کنند که مخالف گسترش جنگ در منطقه هستند و حتی در این رابطه پیام‌هایی هم به ایران ارسال می‌کنند؛ ولی در صحنه عمل، میلیون‌ها دلار کمک مالی و تسلیحاتی به رژیم اشغالگر قدس ارائه و از این رژیم جعلی در مجامع بین‌المللی حمایت می‌کنند.

وی همچنین گفت: اگر دولت آمریکا به دنبال جنگ‌افروزی نیست، پس چرا در همان هفته اول شروع جنگ در غزه فرمانده سنتکام در ستاد جنگ رژیم جعلی صهیونیستی حاضر می‌شود و برای پیروزی آن‌ها در جنگ با فلسطینی‌ها مشاوره و کمک می‌دهد؟ این‌گونه اقدامات دلیلی بر شراکت آمریکایی‌ها در وحشی‌گری و جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی است.

سردار طلایی‌نیک خاطرنشان کرد: در جنگ ارتش منحوس رژیم صهیونیستی با مبارزان فلسطینی نیاز نیست تا ما رود ر رو با صهیونیست‌ها وارد جنگ شویم، اما به واسطه جنگ‌افروزی‌هایی که آن‌ها در منطقه انجام می‌دهند، باید آمادگی دفاعی خود را حفظ کنیم و افزایش دهیم تا چنانچه غلطی از آن‌ها سر زد، فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با آن‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار