نماینده ولی فقیه در مازندران:

نقش مردم مازندران در پشت جبهه و عملیات‌های مختلف ویژه بود

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: نقش مردم مازندران هم در حمایت‌های مالی پشت جبهه و هم در خود جبهه و در عملیات‌های مختلف بسیار پررنگ بود.
کد خبر: ۶۳۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 25November 2023

نقش مردم مازندران در پشت جبهه و عملیات‌های مختلف ویژه بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع خبرنگاران درباره گردشگری مذهبی با تاکید براین که باید سیاست‌های گردشگری ما رویکرد مذهبی، ارزشی و انقلابی برجسته داشته باشد، اظهار داشت: ️حق گردشگران و مسافران این است که با همه زیبایی‌ها و نقاط قوت و مثبت مقاصد گردشگری آشنا شوند.

وی افزود: مازندران یک استان مذهبی، دینی، انقلابی و ولایی است و به حق نام دیار علویان به این استان سرسبز داده شده و مازندران اولین نقطه‌ای است که بعد از مدینه و کوفه در آن حکومتی به نام اهل بیت و با رهبری فرزندی از فرزندان اهل بیت (ع) تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بیش از هزار و ۲۶۰ امامزاده و بقاع متبرک داریم و پناهگاه سادات و ذریه پیغمبر اکرم (ص) بوده است، از آن روز تا الان این بقاع متبرکه یک قطب زیارتی و فرهنگی و محل زیارت و راز و نیاز مردم است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی نیز نقش مردم مازندران هم در حمایت‌های مالی پشت جبهه و هم در خود جبهه و در عملیات‌های مختلف بسیار پررنگ بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ️هیئات مذهبی، مساجد و محافل و حوزه‌های علمیه و علما و مفاخر برجسته در گذشته و امروز مازندران بی‌نظیر است، مازندران مرکز و قطب مذهبی می‌تواند باشد و باید سیاست‌های گردشگری ما رویکرد مذهبی و ارزشی و انقلابی برجسته‌ای باشد و آن کسانی که سیاستگذاری‌ها دستشان است باید الگویی را تدوین کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما فعالیت‌های زیادی را در این خصوص انجام دادیم و قرارگاه و گروه‌های جهادی فراوانی از طلاب و بسیجیان و جوانان دانشگاهی پای کار آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار