با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران؛

دوره آشنایی با روند صدور سند تک برگی املاک در مازندران برگزار شد

به مناسبت هنفته بسیج یک دوره آشنایی با روند صدور سند تک برگی املاک، با حضور قضات در سازمان ثبت اسناد و املاک استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 25November 2023

دوره آشنایی با روند صدور سند تک برگی املاک در مازندران برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت هنفته بسیج یک دوره آشنایی با روند صدور سند تک برگی املاک، با حضور قضات در سازمان ثبت اسناد و املاک استان مازندران برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران، ماموریت‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را برشمرد و در خصوص صلاحیت‌های قضایی نیز به طور کامل تشریح کرد.

«احمد خالقی» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک مازندران ضمن مهم شمردن ماموریت‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان افزود: بدلیل مهم بودن نیرو‌های امنیتی و نظامی، به تبع آن سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از جایگاه بسیار ویژه و خاص برخوردار بوده و قابل احترام است.

رئیس سازمان ثبت و اسناد ضمن تشریح وظایف و ماموریت‌های سازمان متبوع خود، گزارش مبسوطی در خصوص سند دار کردن املاک استان در چند سال اخیر ارائه کرد.

خالقی حضور قضات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان را در سازمان ثبت اسناد و املاک را فرصتی برشمرد و از اینکه، آشنایی با روند تهیه اسناد ملکی دغدغه‌ی قضات شریف سازمان قضایی می‌باشد، را به فال نیک می‌گیریم.

در ادامه دو تن از معاونان مربوط به صدور سند از سازمان ثبت اسناد و املاک، در خصوص نقشه برداری کاداستر و حد نگاری و هم چنین تصویر برداری utm یا سیستم تصویر برداری جهانی، مطالبی را عنوان و حاضران از نزدیک در جریان روند صدور اسناد تک برگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار