در همایش سراسر اقتدار بسیجیان مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی: اقتدار بسیجیان تضمین‌کننده قدرت، عظمت و امنیت در کشور است

امیر دریادار عباسی گفت: اقتدار بسیجیان تضمین‌کننده قدرت، عظمت و امنیت در کشور است و انتظار این است که در مقابل هجمه‌های دشمن در جنگ ترکیبی امروز پاسخ کوبنده‌ای بدهند.
کد خبر: ۶۳۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 25November 2023

نمایش اقتدار بسیجیان دلاور در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امیر دریادار دوم «رضا عباسی»، در همایش سراسر اقتدار بسیجیان در شهرستان ملکان اظهار داشت: بسیج نهالی است ارزشمند و قدرتمند که امام خمینی (ره)، پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را بنیان نهاد.

وی گفت: کارنامه درخشان بسیج در این چهار دهه، چه در حوزه‌های خدمات‌رسانی به مردم که به‌عنوان پرچم‌دار حرکت‌های جهادی در سراسر کشور محسوب می‌شود و چه در حوزه‌های مقابله با استکبار و دفاع از تمامیت ارضی کشور، بیانگر روحیه و اعتقادات عمیق دینی بسیجیان عزیز است.

امیر عباسی گفت: امروز جوانان ما با الگوگیری از رفتار نیرو‌های بسیجی می‌توانند، در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای و فضای شبهه ناکی که دشمن هزینه‌های هنگفتی برای آن کرده است با قدرت بسیار و هوشمندانه ایستادگی کنند. اقتدار بسیجیان تضمین کننده قدرت، عظمت و امنیت در کشور است و انتظار این است که در مقابل هجمه‌های دشمن در جنگ ترکیبی امروز پاسخ کوبنده‌ای بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار