فرماندار فهرج:

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در فهرج راه‌اندازی می‌شود

«سعیدنیا» از راه‌اندازی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در فهرج خبر داد و گفت: با توجه به بعد مسافت، ایجاد نمایندگی بنیاد شهید در بخش نگین کویر یکی از ضروریات است.
کد خبر: ۶۳۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 25November 2023

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در فهرج راه‌اندازی می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حسین سعیدنیا» فرماندار فهرج در حاشیه بازدید نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس از طرح‌های عمرانی بخش نگین کویر در شهرستان فهرج اظهار داشت: شش شهید در گلزار شهدای این شهرستان آرمیده‌اند و ساماندهی گلزار شهدای روستای محمدآباد با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان ماه گذشته به پایان رسید.

وی افزود: روستای سه کهور با جمعیت ۳۵۰۰ نفر به عنوان ورودی بخش نگین کویر از سمت مرکز شهرستان دارای اهمیت خاصی است و با گذشت دو سال از عمر دولت دکتر رئیسی اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف بخصوص برق‌رسانی، پارک کودک، آسفالت معابر و فضاهای ورزشی صورت گرفته است. 

وی از احداث میدان در ورودی این روستا از سمت فهرج تا دهه فجر امسال خبر داد.

فرماندار فهرج از دیگر طرح‌های عمرانی در روستای دهنو اسلام آباد خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته ۲۷ هزار متر مربع از معابر آسفالت شده و تا پایان آذرماه این میزان به ۴۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

وی ازاحداث میدان سردار شهید سلیمانی در ورودی دهنو اسلام آباد تا دهه فجر امسال خبر داد.

سعیدنیا به زیرسازی آسفالت روستای محمدآباد دهگاوی اشاره کرد و افزود: زیرسازی و آسفالت معابر این روستا به متراژ ۵۰۰۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و قیر بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

 فرماندار فهرج گفت: زیرسازی زمین ورزشی از محل اعتبارات دهیاری روستا نیز اجام شده و به زودی زمین چمن احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار