به گزارش دفاعپرس از اصفهان، هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگ سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه و فراهم شدن بستر مناسب برای عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی انجام شد.
این جشنواره در ۱۱ بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی؛ بصری، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتال، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برون سازمانی)، نحوه ارائه آثار و بخش ویژه پذیرای آثار روابط عمومیهای کشور است.
پتروپالایش اصفهان نیز در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.
محمد دهبیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل پتروپالایش اصفهان در این خصوص با اشاره به اینکه تقویت زیرساختهای روابط عمومی و همچنین استفاده از نیروی جوان و خلاق در کسب رتبههای برتر این جشنواره تاثیر بسزایی داشته است، اظهار داشت: استفاده از آخرین متدهای تولید محتوای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از دیگر شاخصهای موفقیت در این عرصه بوده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی و بین الملل پتروپالایش اصفهان نیز در راستای چشم انداز این شرکت، هوشمندسازی همه اقدامات را در دستور کار دارد، گفت: استفاده از هوش مصنوعی در برنامههای آتی تولیدات روابط عمومی، در اولویت قرار دارد.
انتهای پیام/