وقوع چند انفجار در شهر صهیونیست‌نشین ایلات

منابع صهیونیستی خبر دادند که صدای چند انفجار از شهر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی شنیده شده است.
کد خبر: ۶۳۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ - 25November 2023

وقوع چند انفجار در شهر صهیونیست‌نشین ایلاتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در شهر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت خبر داد که سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی فعال شده است. هنوز جزئیات بیشتری درباره علت این انفجار‌ها منتشر نشده است.

پیش از این، چندین بار نیرو‌های یمنی، این شهر را هدف حملات موشکی و پهپادی خود قرار داده بودند. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته، از حمله موشکی به بندر ایلات خبر داد و گفت که یگان موشکی این کشور چندین موشک به سمت اهدافی نظامی در «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

یحیی سریع در ادامه تاکید کرد نیرو‌های مسلح یمن به حملات خود تا زمان توقف تجاوزات علیه مردم غزه و کرانه باختری ادامه خواهد داد.

نیرو‌های مسلح یمن همچنین اخیرا یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآوردند و به تمام کشتی‌های اسرائیلی هشدار دادند در صورت رویت شدن، هدف قرار خواهند گرفت.

«جلال الرویشان» معاون نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در امور دفاع و امنیت هم شامگاه امروز گفت: «آتش‌بس مختص غزه است، و سخنگوی نظامی ما اعلام کرد که تصمیم ما برای بستن دریای سرخ به روی دشمن همچنان به قوت خود باقی است».

وی افزود: «موضع رسمی و مردمی یمن درباره فلسطین به روشنی اعلام شد و ایستادگی ما در کنار فلسطین نیز وظیفه ملی، عربی، قومی اخلاقی است».

الرویشان تأکید کرد: «ما برای هر گونه پیآمد‌هایی آماده هستیم؛ هر تجاوزی از تجاوزات آمریکایی-اسرائیلی که از نُه سال قبل با ایادی عربی (ائتلاف عربی) علیه یمن صورت می‌گیرد، بیشتر نخواهد بود».

ارتش یمن در طول جنگ ۴۸ روزه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بار‌ها مواضع دشمن اسرائیلی را در فلسطین اشغالی هدف موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های انتحاری قرار داد. یمن تأکید دارد که تا نابودی این رژیم، به مبارزه و حملات خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار