امام جمعه نوشهر:

«اخلاص» و «دشمن شناسی» شاخصه «بسیج» است/ «غزه» پیروز واقعی است

حجت الاسلام «مشایخ» شاخصه بسیج را اخلاص و دشمن شناسی برشمرد و با اشاره به اقدام نیروی دریایی در مأموریت ناوگروه ۸۶ گفت: بسیج مرز جغرافیایی ندارد و هرجا نیاز باشد حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۳۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 26November 2023

«اخلاص» و «دشمن شناسی» شاخصه «بسیج» استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمود مشایخ» امام جمعه نوشهر صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج و نیروی دریایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه، حمله‌های ناجوانمردانه و کودک کشی و نسل کشی صورت گرفته توسط این رژیم را محکوم کرد و اظهار داشت: این رژیم بعد از ۵۰ روز نسل کشی ناچار به تسلیم شد.

وی پذیرش آتش بس را به ملت مسلمان و جبهه مقاومت تبریک گفت و افزود: امروز غزه یک دانشگاه بزرگ است و درس‌های بزرگی از جمله، صبر، مقاومت، انسانیت، شکر، اعتماد به وعده الهی و درس شکست محاسبات شیطانی دارد.

حجت الاسلام مشایخ با بیان اینکه غزه تاریخ ساز شده است، گفت: اسرائیل خبیث به اهداف خود نرسید و هدفش این بود که مردم غزه را متواری و حماس را نابود کند، اما به این هدف نخواهد رسید.

امام جمعه نوشهر تقدیم ۱۵ هزار شهید که بیشتر آن را زنان و افراد بی‌پناه تشکیل می‌دهند را گرامی داشت و اذعان داشت: غزه اگرچه هزینه داد و خسارت دید، اما پیروز واقعی است.

حجت الاسلام مشایخ با گرامیداشت هفته بسیج با اظهار اینکه بسیج به لباس نیست و شاخصه بسیج تفکر است، بیان کرد: بسیج به تعبیر حضرت امام راحل لشکر مخلص خداوند است و این تفکر در هر قشری باشد خود را نشان می‌دهد.

وی شاخصه بسیج را اخلاص و دشمن شناسی برشمرد و با اشاره به اقدام نیروی دریایی در مأموریت ناوگروه ۸۶ اظهار داشت: بسیج مرز جغرافیایی ندارد و هرجا نیاز باشد حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار