فرماندار بیرجند:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و معرفی فضیلت‌های آنان وظیفه همگانی است

«فاضلی‌فرد» گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و معرفی فضیلت‌های آنان وظیفه همگانی است و بهترین راهکار برای مصون‌سازی جامعه در برابر هجمه‌ها و آسیب‌هاست.
کد خبر: ۶۳۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 26November 2023

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و معرفی فضیلت‌های آنان وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بیرجند با موضوع برنامه‌ریزی جهت استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهیدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه امروز (یکشنبه) با حضور «فاضلی‌فرد» فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

«علی فاضلی‌فرد» فرماندار شهرستان بیرجند در این جلسه، ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدا، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر، افتخار بزرگ میزبانی از شهدای گمنام نصیب شهرستان شهیدپرور بیرجند شده و امیدواریم میزبان خوبی برای شهدای والامقام باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند و حفظ آرمان‌های شهدا و ادامه راه آنان مهم‌ترین تكلیف نسل امروز در برابر شهداست، بیان داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و معرفی فضیلت‌های آنان وظیفه همگانی است و بهترین راهکار برای مصون‌سازی جامعه در برابر هجمه‌ها و آسیب‌ها است.

فرماندار شهرستان بیرجند حضور شهدای گمنام در شهرستان بیرجند همچون سایر شهدا را مانند شمعی فروزان و مایه برکات و عنایات الهی دانست و عنوان کرد: مراسم استقبال باید با تمام توان و شور مردمی در شهرستان برگزار شود و کلیه ادارات و اعضای ستاد استقبال نیز طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی مشخص وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اینکه ما تا زمانی که حیات داریم مدیون شهدا و جانفشانی آ‌ن‌ها هستیم و این دین بزرگ تا آخرین لحظه زندگی بر گردن ما است، گفت: اگر برای شهدا یک قدم برداریم قطعا آن‌ها چند قدم بیشتر از ما برمی‌دارند و خودشان مسیر را هموار می‌کنند چرا که شهدا ناظر و حاضر هستند.

وی با بیان اینکه تمام صفات پسندیده انسانی را در شهدا می‌توان به وضوح پیدا کرد افزود: شهدا الگوهای جاویدان هستند که تا ابد نامشان در تاریخ این سرزمین باقی خواهد ماند و تنها یک قشر سنی خاص را مخاطب قرار نخواهند داد چون شهیدان ما در همه اقشار سنی هستند.

فرماندار شهرستان بیرجند از مدیران شهرستانی خواست با بهره‌گیری از همه امکانات و استفاده از تمام ظرفیت پای کار شهدا باشند و در انجام برنامه‌های محوری پیش‌بینی شده در این مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار