فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

پیروزی مقاومت با امپراطوری رسانه‌ای در جنگ روایت‌ها رقم خورد

سردار آتانی با اشاره به حوادث منطقه و جنگ روایت‌ها گفت: برای اولین بار پیروزی مقاومت با امپراطوری رسانه‌ای در جنگ روایت‌ها رقم خورد و این آغازی بر فروپاشی رسانه‌های شیطان است.
کد خبر: ۶۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 26November 2023

پیروزی مقاومت با امپراطوری رسانه‌ای در جنگ روایت‌ها رقم خورد/خبرنگاران خواسته مردم را هوشمندانه به مسوولان منتقل کنند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب که به همت سازمان بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه استان در سالن جلسات شهید پرویز سپاه برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در همه دوره‌های انتخابات مبنی بر برقراری سلامت و امنیت، مشارکت و رقابت تاکید داشتند. 

وی گفت: امنیت و سلامت انتخابات متولی دارد و هرجا نیاز باشد سپاه پاسداران با تمام وجود آماده خدمت است، اما مشارکت و رقابت حداکثری باید در جامعه ترویج شود که ابزار رسانه موثرترین ابزار نرم برای مدیریت اذهان است. 

سردار آتانی عنوان کرد: رسانه‌ها باید پای کار باشند و مردم را صادقانه برای شرکت در انتخابات دعوت کنند. باید با تشریح عملکرد‌ها و دستاورد‌ها به سراغ سرمایه عظیم مردم برویم. مردم ایران بی‌نظیر هستند و در بسیاری از مواقع از مسئولین پیش‌تر هستند.  

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: مردم اگر بدانند که مسوولان صادقانه در مسیر خدمت رسانی گام برمی دارند، به خادمین خود اعتماد می‌کنند. هر فردی که به انقلاب و رهبری معتقد است و مردم ایران را با تمام وجود دوست دارد در جبهه انقلاب است. هر کس خدمت صادقانه انجام دهد مردم از صمیم قلب او را دوست دارند و باید طعم خدمت بی منت را بچشند. 

سردار آتانی با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند خادمین آن‌ها در کنار مردم باشند و با روحیه جهادی گره از مشکلات آن‌ها بردارند عنوان کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید خود را در معرض دید و قضاوت مردم قرار دهند و در گره گشایی از مشکلات آنان گام‌های موثری بردارند. 

وی با بیان اینکه دولت با اخلاق و با نجابتی داریم، گفت: این دولت شبانه روز کار می‌کند و موفقیت‌های بسیار بزرگی که تقریباً می‌گفتند غیر ممکن است را به منصه ظهور رسانده و، چون زبان دنیا را بلد بود با ادبیات انقلاب، حق نظام را گرفته و در همین استان قزوین هم کار‌های بسیاری انجام شده، اما کار بر زمین مانده نیز بسیار زیاد است. 

خبرنگاران حرف‌های مردم را هوشمندانه به مسئولان منتقل کنند 

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: رسانه رسالت الهی دارد تا کلام حق را با زبان موثری بیان کند تا علاوه بر آگاهی بخشی، جاذبه ایجاد کند و در جهت نظام و انقلاب گام بردارد. رسانه زبان گویای مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولان است. خبرنگاران باید حرف مردم را بشنوند، اما هوشمندانه و کارشناسانه به مسوولان منتقل کنند. قصد رسانه باید اصلاح امور و کمک به مسوول باشد. 

وی بیان داشت: در ماجرای غزه دلیل اینکه مردم دنیا در اوایل این جریان حضور کم رنگ تری داشتند به خاطر اینکه مواضع دولتمردان ایران با دیگر کشور‌ها متفاوت بود چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت، همه ارکان و مردم در دفاع از غزه یک صدا بودند، اما در برخی از کشور‌ها مردم به میدان آمدند تا مسئولان خود را وادار به واکنش کنند. 

سردار آتانی گفت: استکبار جهانی می‌خواست جنگ غزه را نبرد آمریکایی - ایرانی کند که با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این مهم تحقق نیافت. پوشش رسانه‌ای و نشان دادن حقیقت ماجرای غزه سبب شد ۹۰ درصد کشور‌های دنیا به کف میدان بیایند و جبهه مقاومت برای اولین بار استکبار را با امپراطوری رسانه‌ای شکست داد و افکار عمومی دنیا را مدیریت کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار