یادداشت/ حجت‌الاسلام خسروی‌راد

هر کس از بسیج جدا شود، از بهشت فاصله گرفته است

حقیقتاً بسیج بوی بهشت می‌دهد، هر کس از بسیج جدا شود، از بهشت فاصله گرفته است و به دوزخ نزدیک شده است.
کد خبر: ۶۳۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 26November 2023

گروه استان‌های دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد؛ امام خمینی (ره) در آذر ۶۷ طی پیامی می‌فرمایند: «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.»

فرمایشات امام امت، شعر و یا عبارت ادبی نیست؛ یک حقیقت است. اما بسیج امروز هم با بسیج دیروز، تفاوتی نکرده است. به تعبیر فرمایش امروز رهبر عظیم‌الشأن، بسیج امروز هم همین است. حقیقتاً بسیج بوی بهشت می‌دهد، هر کس از بسیج جدا شود، از بهشت فاصله گرفته است و به دوزخ نزدیک شده است.

آری؛ بسیج، همان کانون تربیتی است که دیروز امثال شهید سلیمانی، باکری، چمران و... را تربیت کرد و امروز؛ امثال شهید حججی، احمدی روشن، آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان را تحویل جامعه ایران اسلامی دارد. این شجره طیبه، امروز ریشه‌هایش مستحکم‌تر، شاخه‌هایش برافراشته‌تر و میوه‌هایش رسیده‌تر، متنوع‌تر و شیرین‌تر شده است. بسیج، قطعه‌ای از بهشت است که هر کس از کنار آن می‌گذرد، بوی آن را استشمام می‌کند.

هر مجموعه‌ای که اهل بهشت در آن ساکن باشند، قطعه‌ای از بهشت است. دو دلیل روشن بر این ادعا وجود دارد؛ اول اینکه؛ کار‌های بسیج مانند: جهاد دائم اکبر و اصغر، کمک‌رسانی به مردم در وقت‌های نیاز مانند سیل، زلزله، کرونا و...، از اعمال صالحه بهشتیان است و دوم اینکه؛ خروجی بسیج، تربیت صالحانی مانند: شهید سلیمانی و سایر شهدای این ایام و سال است که همه از بهشتیان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار