در بازدید از ایستگاه رادار تاکتیکی نمین؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: هیمنه استکبار جهانی فرو ریخته است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به فرو ریختن هیمنه استکبار جهانی گفت: إن شاءالله هرچه زودتر شاهد اضمحلال رژیم نحس و غاصب صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۳۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 26November 2023

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در ایستگاه رادار تاکتیکی شهید «اصلان علیزاده» نمین اردبیل از بخش‌های مختلف این سایت بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت تاکتیکی را ارزیابی کرد.

امیر صباحی‌فرد در جریان این بازدید اظهار داشت: استکبار جهانی رو به افول است و برای حفظ قدرت خود به دنبال صدمه زدن به ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: نیروی پدافند هوایی ارتش همگام با سایر نیرو‌های مسلح، با تمام قوا در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت حریم هوایی کشور در میدان رزم حضور دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: این نیرو توانسته با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین بومی در حوزه سامانه‌های پدافندی و موشکی، دست متجاوزان را از رسیدن به آسمان جمهوری اسلامی قطع کند.

سرتیپ صباحی‌فرد همچنین با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: هیمنه و قدرت توخالی استکبار جهانی از دست رفته است و هیچ قدرتی قادر به جبران آن نیست. ان شاءالله هرچه زودتر شاهد اضمحلال رژیم نحس و غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها