فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی:

روش‌هایی که دشمن در اندلس دنبال کرد، امروز هم تکرار می‌شود

امیر «حدادی سامانی» با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام در اندلس، گفت: امروز نیز مشابه همان روش‌ها در جنگ نرم، تکرار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 26November 2023

روش‌هایی که دشمن در اندلس دنبال کرد، امروز هم تکرار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی حدادی سامانی» فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی امروز (یکشنبه) در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) این منطقه، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز بسیج، اظهار داشت: امروز نسبت به گذشته شرایط متفاوت شده است.

وی با اشاره به تک فرزندی شدن برخی از خانواده‌ها، ادامه داد: این مسأله منجر به تغییر سبک زندگی و‌ تغییر سبک تربیتی شده است. متاسفانه جوانان به جای حل مسأله به دنبال پاک کردن صورت مسأله هستند و شاید یکی از پیامدهای آن افزایش طلاق در جامعه باشد.

امیر حدادی سامانی وی با اشاره به ویژگی سربازی در بر هم زدن این‌ روند تربیتی اشتباه، خاطر نشان کرد: سربازی شرایطی را بوجود می‌آورد که جوان به جای فرار از مسوولیت و پاک کردن صورت مسأله، باید محکم بایستند، مسوولیت پذیر باشد، کار گروهی انجام دهد و به خوبی انجام وظیفه کند.

وی ابراز کرد: قابلیت حل مسأله و مسوولیت‌پذیری که در دوران سربازی در افراد نهادینه می‌شود، زمینه‌ای را بوجود می‌آورد در زندگی مشترک آینده و شغل و سایر عرصه‌های زندگی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های فضای مجازی، اضافه کرد: این مسأله موجب متزلزل شدن بنیان خانواده شده است تا جایی که گاهی دوست داشتن‌ها نیز جنبه مادی به خود گرفته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: ترویج بی‌دینی، تشویق مهاجرت نخبگان به خروج از کشور از جمله مولفه های جنگ نرمی است که دشمن از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند.

وی با اشاره به پیشینه مقابله کفر با اسلام در اشغال اندلس، گفت: وقتی دشمن دید از طریق نظامی نمی‌تواند پیشرفتی داشته باید، سه راهبرد ترویج اندیشه‌های مسیحیت را با هدف تزلزل در اندیشه مسلمانان، نفوذ در تعلیم و تربیت جوانان، استفاده از مسوولان کشورهای اسلامی در روابط تجاری و آلوده کردن زمامداران به فساد، را در دستور کار قرار داد.

امیر حدادی سامانی اضافه کرد: این روند موجب شد شراب‌خواری، سگ گردانی، برهنگی، حقیر شمردن رسم و رسوم گذشتگان، خرافی دانستن دین، تجمل‌گرایی و حذف ساده زیستی، فساد و لابالی‌گری در جامعه رواج یابد و جنگ نرمی که دشمن به دنبال آن بود محقق شود.

وی با اشاره به ضرورت درس گرفتن از تاریخ، تصریح کرد: امروز نیز دشمن همین روند را دنبال می‌کند و نقطه هدف آن جوانان و نوجوانان است و باید بدانیم مسیر بسیار پر خطر است و مراقب بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی با اشاره به نقش جوانان در آینده کشور، گفت: کشور در آینده به شما جوانان نیازمند است و لازم است شما جوانان برای آینده این کشور را خود را مهیا کند.

وی تصریح کرد: انس با قرآن، دعا و ارتباط با خدا، احترام به والدین، رعایت حلال و حرام در زندگی از جمله ارزشهای تمامی ادیان است و لازم است به‌عنوان یک انسان دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار