رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی:

تحصیل، تهذیب و ورزش عامل رشد انسان است

حجت‌الاسلام «محمودزاده» با اشاره به نقش دوران جوانی، گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش، فرصت‌های پیش‌روی جوان برای رشد و بالندگی انسان است.
کد خبر: ۶۳۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 26November 2023

تحصیل، تهذیب و ورزش عامل رشد انسان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «علیرضا محمودزاده» رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی امروز (یک‌شنبه) در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) این منطقه، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت روز بسیج، اظهار داشت: دوران سربازی دوران ویژه‌ای برای هر انسانی است.

وی با بیان اینکه انسان در دوران کودکی متکی بر والدین و در دوران پیری متکی بر فرزندان است، افزود: تنها دورانی که انسان می‌تواند با پویایی و فعالیت، مستقل حرکت کند، دوران جوانی است.

حجت‌الاسلام محمود زاده با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان در خصوص تحصیل، تهذیب و ورزش، گفت: تهذیب عامل دورماندن از هوای نفس، دوری از گناه و حرکت به سمت خدا، ورزش عامل سلامت جسم و روح و کسب علم عامل رشد فکری و بالندگی اجتماعی است.

وی ادامه داد: دوران جوانی فرصتی برای رشد انسان و عبور از سختی‌های زندگی است و لذا باید با غنیمت شمردن این فرصت منحصر به فرد و همچنین شایسته گزینی در انتخاب همسر، در رشد و بالندگی و ساختن آینده خود تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار