استاندار همدان مطرح کرد؛

نقش موثر بسیجیان در انجام پروژه‌های محرومیت‌‌زدایی

«قاسمی فرزاد» با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۱۳ پروژه به برکت همکاری بسیج و بسیجیان در استان همدان به ثمر رسیده است، گفت: آبرسانی یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر مردم در شهر و روستا بوده که با همراهی و کمک قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن‌مجتبی (ع) در حال انجام است.
کد خبر: ۶۳۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 26November 2023

نقش موثر بسیجیان در انجام پروژه‌های محرومیت‌‌زداییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز به برکت بسیج شاهد رخدادهای بسیارخوبی در عرصه‌های مختلف به ویژه سازندگی کشور هستیم و فرهنگ و تفکر بسیج نوید پیروزی می‌دهد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۱۳ پروژه به برکت همکاری بسیج و بسیجیان در استان همدان به ثمر رسیده است، افزود: آبرسانی یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر مردم در شهر و روستا بوده که با همراهی و کمک قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن‌مجتبی (ع) تا پایان سال ۱۶۰ روستا و طی امسال و ۲ سال آینده به ۲۰۰ روستای دیگر نیز آبرسانی خواهد شد.

استاندار همدان رئیس‌جمهور را از بسیجیان دانست و متذکر شد: برنامه‌های دولت سیزدهم توأم با تفکر بسیجی است و همه‌ باید با هماهنگی و انسجام برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها