فرمانده سپاه کازرون:

هرکس دغدغه خدمت به مردم را دارد، بسیجی است

«حیاتی» با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج گفت: هرکس در هر لباس و یا مقامی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند، بسیجی است.
کد خبر: ۶۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ - 26November 2023

هرکس دغدغه خدمت به مردم را دارد، بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «حسین حیاتی»، فرمانده سپاه کازرون، امروز، ۵ آذرماه در یادواره شهدای شهرداری کازرون اظهار داشت: اولین بسیجی عالم امیرالمؤمنین (ع) است چرا که بر نفس خود غلبه و زندگی‌اش را فدای اسلام کرد و در طول تاریخ، شخصیت‌های برجسته‌ این چنینی داشته و داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی، خودسازی، توکل بر خدا و با الگوی قرار دادن معصومین(ع) با پیروی از مقام معظم رهبری همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت:‌ امروز دشمن در جنگ ترکیبی تلاش دارد، فرهنگ ولایت‌مداری و روحیه شهادت‌طلبی را از ملت ایران بگیرد در صورتی که این فرهنگ شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری باعث سربلندی کشور شده است و ما باید هر روز به شهدا به عنوان الگوی درخشان نگاه کنیم و از آن‌ها درس بگیریم.

در این مراسم امام جمعه شهر کازرون نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ابراز امیدواری کرد: این یادواره‌ها با نصب المان شهدای انقلاب در محل شهادت و بزرگان و نیز زیباسازی مبلمان شهری توسعه پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد صباحی»، ادامه داد: تنها راه رسیدن به خداوند از خود گذشتگی است و مقام شهدا در پیشگاه خداوند به این خاطر بالا است که از جان و مال و خانواده خود گذشتند.

شهردار کازرون نیز در این مراسم اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و دستاورهای انقلاب را به مردم نشان دهیم. در واقع بسیج حاصل دسترنج مردم ایران است که اوج آن پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵٧ و جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.

«رضا نوذری»، ادامه داد: علی‌رغم همه تحریم‌ها و فشارهای رسانه‌ای، ایستادگی مردم در مقابل قدرت‌های استکبار باعث شده است ایران به یک کشور مستقل و قدرتمند در منطقه تبدیل شود و حتی می‌توان گفت در بیشتر حوزه‌های علمی و نظامی هم اکنون سرآمد هستیم که همه این‌ها نتیجه روحیه و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و کوشش‌های انجام شده در ایران با کشورهای منطقه تفاوت دارد، افزود: افتخار و پیشرفت کنونی کشور حاصل پیروی از ولایت فقیه و حرکت بر مبنای ایمان مردم ایران است و این ایمان در اقشار مردم باعث تنومند شدن شجره طیبه بسیج شده است.

شهردار کازرون ادامه داد: امروز ما مسئولین، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه داریم که هرکس در حوزه کاری خودش امیدآفرینی کند و ما در مجموعه شهرداری و شورای شهر تلاش داریم با فعالیت‌های خود در همه نقاط شهر این امید را در مردم زنده نگه داریم.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای شهرداری کازرون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار