فرمانده سپاه فجر خبر داد؛

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان

سردار «بوعلی» از اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان خبر داد و گفت: با تلاش همه جانبه بسیجیان، فارس به عنوان یک استان موفق و برتر در موضوع کمک به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی در سطح کشور معرفی شده است.
کد خبر: ۶۳۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ - 26November 2023

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان به ارزش ۴٠٠ میلیون تومانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر، در بازدید از ویژه برنامه‌های شاخص هفته بسیج در سپاه ثارالله (ع) شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، اظهار داشت: در مراسم امروز بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان که از طرف خیرین نیک اندیش آماده سازی شده به نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: بسیجیان فارس در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد(نذر رهایی)، توزیع بسته‌های معیشتی و طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم: برای استان افتخار آفرینی کرده‌اند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی قرآنی در جامعه، گفت: به مناسبت هفته بسیج: اولین دارالقرآن بسیج در شیراز با تلاش ناحیه بسیج ثارالله(ع) آغاز به کار کرد.

سردار بوعلی با اشاره به برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، گفت: به همین مناسبت، اجرای ویژه برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی، از جمله ختم قرآن و تربیت حافظان قرآن کریم به نیت شهدای فارس به صورت جدی و منسجم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار