فرماندار ملایر:

رعایت مسائل فرهنگی جامعه خط قرمز ما است

«اسماعیلی» گفت: مسائل فرهنگی جامعه را از جمله عفت عمومی را از خطوط قرمز می‌دانیم و با همراهی نخبگان فرهنگی و دستگاه‌های متولی به سمت فرهنگ‌سازی این مهم و مصادیق آن، حرکت جدی در شهرستان خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۳۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 26November 2023

رعایت مسائل فرهنگی جامعه خط قرمز ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر امروز (یکشنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی ارزنده» امام جمعه ملایر و ائمه جمعه مناطق شهرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین «حسن فاضلیان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.

«سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای واجبات شرعی و قانونی در اجتماع، اظهار داشت: اولویت نظام اسلامی همواره برخوردهای ایجابی و جذب حداکثری بوده است، لکن اگر کسی اصرار به هنجارشکنی دارد باید بداند حاکمیت اسلامی به هیچ وجه از اصول شرعی و قانونی عدول نخواهد کرد و عقب نشینی وجود ندارد.

وی افزود: مسائل فرهنگی جامعه را از جمله عفت عمومی را از خطوط قرمز می‌دانیم و با همراهی نخبگان فرهنگی و دستگاه‌های متولی به سمت فرهنگ‌سازی این مهم و مصادیق آن، حرکت جدی در شهرستان خواهیم داشت.

فرماندار ملایر تصریح کرد: یکی از مصادیق روشن امر به معروف و نهی از منکر منع جامعه در پیروی از رسومات و بدعت‌های اشتباه است و باید با تدبیر لازم از رسومات غلط فاصله گرفته و سنت‌های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و قرآن کریم را در جامعه ترویج دهیم.

در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «شمس» را بعنوان دبیر و رابط این شورا در شهرستان ملایر معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار