مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

جهاد اصلی مبارزه با دشمنان در رشد تولید و امیدآفرینی است

سردار مرادحاجتی گفت: تنها مبارزه با سلاح و در سنگر خاکی مقابل با دشمن نیست، امروز سنگر اصلی مبارزه با دشمنان رشد تولید است.
کد خبر: ۶۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 26November 2023

امروز جهاد اصلی مبارزه با دشمنان رشد تولید و امیدآفرینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در جمع مدیران، بسیجیان و کارکنان شرکت لوح سبز جنوب وابسته به توسعه نیشکر خوزستان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: هر کس به طریقی ارادت خود را به نظام، انقلاب، رهبری و ملت عزیز ایران اسلامی نشان می‌دهد و شما باید با تلاش و کوشش جهادی در عرصه تولید به این مهم دست یابید.

وی افزود: جهاد تنها مبارزه با سلاح و در سنگر خاکی مقابل با دشمن نیست، امروز سنگر اصلی مبارزه با دشمنان رشد تولید و ترویج امید است.

سردار مرادحاجتی گریزی هم به اقتدار امروز ایران اسلامی و جهان شمولی جبهه مقاومت زد و گفت: فرهنگ بسیج که در دوران دفاع مقدس عینیت یافت و قالب آن شکل گرفت امروز در چند کشور دنیا الگو شده است که گروه حماس تنها یکی از آن‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی به تمام قاره ها گسترش یافته و رژیم‌های وحشی و ضد حقوق بشری مثل اسرائیل دیگر سایه امنیت و آسایش را نخواهند دید.

وی افزود: جهاد این است که در کنار شناخت از قدرت واقعی ایران و امید آفرینی برای نسل جوان به رشد تولید کمک کنیم تا اقتصاد مملکت از این شرایط خارج شود چرا که همه اعتقاد داریم که ملت ما لایق داشتن بهترین زندگی هستند و شما بسیجیان و کارکنان این شرکت در خط مقدم تولید و امید قرار دارید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها