حمله اشغالگران به خانواده‌های اسرای فلسطینی ۲۱ زخمی برجای گذاشت

هلال احمر فلسطین از زخمی و مصدوم شدن ۲۱ فلسطینی در حمله عناصر رژیم صهیونیستی به خانواده‌های اسرای فلسطینی مقابل زندان عوفر خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 27November 2023

حمله اشغالگران به خانواده‌های اسرای فلسطینی ۲۱ زخمی برجای گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان حمله عناصر رژیم صهیونیستی به تجمع خانواده‌های اسرای فلسطینی خارج از زندان نظامی عوفر واقع در غرب شهر رام الله در کرانه باختری دستکم ۲۱ فلسطینی زخمی و مصدوم شدند.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد که خانواده‌های فلسطینی در انتظار آزادی گروه جدیدی از کودکان و نوجوانان اسیر شده از زندان رژیم صهیونیستی در چارچوب توافق میان تل آویو و حماس بودند که با حمله عناصر این رژیم رو به رو شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینی‌های مذکور گلوله‌های جنگی شلیک کرده و به صورت گسترده از گاز اشک آور استفاده کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که هفت فلسطینی بر اثر شلیک گلوله از سمت نظامیان صهیونیست مقابل زندان عوفر زخمی شده و چهار فلسطینی نیز با گلوله‌های ساچمه‌ای و ۱۰ تن دیگر نیز با گاز اشک آور مصدوم شده اند.

۶۳ کودک فلسطینی نیز از یک ساختمان نزدیک به منطقه‌ای که اشغالگران صهیونیست گاز اشک آور شلیک کرده بودند تخلیه شدند. خبرنگار الجزیره گزارش داد که اشغالگران صهیونیست با شلیک این گاز‌های اشک آور تلاش کردند مانع تصویربرداری از اتوبوس حامل نوجوانان فلسطینی که از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شدند شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار