مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

اساس فعالیت‌های نخبگان و هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج حول محور دین باشد

حجت الاسلام «بهرامی» گفت: پایه و اساس فعالیت‌ها و تصمیمات نخبگان و هیأت‌های اندیشه ورز بسیج، طبق حدود و مقررات الهی و حول محور دین باشد.
کد خبر: ۶۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ - 27November 2023

اساس فعالیت‌های نخبگان و هیات‌های اندیشه ورز بسیج حول محور دین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «صمد بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران امروز در همایش نخبگان بسیجی استان با عنوان طلایه داران پیشرفت، عزت و افتخار که در سالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم عبادت است و در این راستا باید جهت گیری، برنامه ریزی، سیر و سلوک علویان در اداره امور جامعه، حول محور خدمت به مردم است.

وی افزود: پست‌ها و منصب‌ها بستری برای خدمت به مردم هستند و امروز تمام تلاشها، تصمیمات، برنامه ریزی‌ها و جهت گیری‌های دولت و بسیجیان، خدمت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تاکید کرد: رسالت انبیای الهی دین باوری و دین محوری بود و امروز دشمن همین امر مهم یعنی دین و ایمان مردم را نشانه گرفته است که باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: عده‌ای تلاش کردند مشکلات اقتصادی جامعه را به برجام گره بزنند و وارد مذاکره با آمریکا شوند، اما امروز محاصره اقتصادی جواب نمی‌دهد و به برکت انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی حرفی برای گفتن دارد.

وی گفت: امروز دشمن با نشانه گیری دین و ایمان مردم تلاش دارد با تغییر ذائقه سیاسی و تضعیف عوامل اقتدارزا ارزش‌های دینی را در جامعه کمرنگ کند باید با بصیرت مراقب این سیاست‌های دشمنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بیان کرد: هیات‌ها و نخبگان اندیشه ورز در برنامه ریزی و تصمیمات خود، خدمت به مردم، تقویت آموزه‌های دینی، محرومیت زدایی، رعایت حدود الهی درقوانین و مقررات توجه کامل داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها