مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد: با تشکیل بسیج بذر امید در دل همه مردم ایران کاشته شد

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: باید قدردان امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی باشیم، چرا که با تشکیل بسیج بذر امید در دل همه مردم ایران کاشته شد.
کد خبر: ۶۳۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ - 27November 2023

با تشکیل بسیج بذر امید در دل همه مردم ایران کاشته شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارکنان این اداره به مناسبت پنجم آذر، سالروز تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با سردار «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ  خواست خدایی» در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و با تبریک هفته بسیج، آن را یادگار، ماندگار این بزرگ مرد تاریخ دانست و اظهار داشت: بسیج برای جوانان، شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است ودرطول انقلاب از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت هرجا بسیج وارد میدان شد، سرنوشت ساز بوده است.

خواست خدایی به اولین حضور رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر اشاره کرد و افزود: رزمندگان با غیرت و ولایتمدار این استان در دفاع از این سرزمین از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند و همیشه گوش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشادت تیپ ۴۸ فتح در مقابل گارد ریاست جمهوری عراق عنوان کرد: برخی از جوانان با شنیدن این خاطره تصور می‌کنند که این گارد صرفا یک یگان تشریفاتی بوده، اما گارد ریاست جمهوری عراق یگانی حرفه‌ای بود که در عملیات‌های سخت شرکت می‌کردند و بار‌ها تیپ ۴۸ فتح استان با رشادت در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کرد.

وی با بیان اینکه اجازه ندهیم که نقش مؤثر رزمندگان استان در دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود، چرا که باید پاسخگوی جامعه ایثارگران درحال حاضر، و نسل‌های آینده باشیم گفت: انشاالله همه باهمکاری و همدلی بتوانیم در ثبت، ضبط و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قهرمان پرور کهگیلویه وبویراحمد انجام وظیفه کنیم.

سردار «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک هفته بسیج ابراز داشت: از تمام اسناد در حوزه سپاه فتح جهت نوشتن دایرة المعارف دفاع مقدس استان استفاده شود.

خرمدل افزود: موزه دفاع مقدس دغدغه اصلی چند استان به خصوص کهگیلویه و بویراحمد است که با رایزنی و پیگری‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است، امید است که این مهم تا سال ۱۴۰۴ به نتیجه برسد.

در پایان این نشست پیام تبریک هفته بسیج تقدیم فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار