در یادواره ۱۷۹ شهید شهرستان کوهبنان؛

عضو مجلس خبرگان رهبری: ما تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم/ ام‌القرای جهان اسلام ایران است که از مردم غزه حمایت می‌کند

آیت‌الله «خاتمی» به ولایت‌مداری مردم کشورمان اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته سنگ تمام گذاشنند زیرا دین و ولایت را تنها نگذاشتند، در تمام عرصه‌ها خصوصا ۹ دی، جواب دادن به فتنه ۸۸، پایان دادن به اغتشاشات پاییز سال گذشته مردم آمدند و حضور موثر داشتند.
کد خبر: ۶۳۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 28November 2023

ما تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده‌ایمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» عضو مجلس خبرگان رهبری در یادواره ۱۷۹ شهید شهرستان کوهبنان و ۷ شهید گمنام که در محل حسینیه سیدالشهداء این شهرستان برگزاری شد، با اشاره به اینکه شب شهادت حضرت زهرا (س) سخت‌ترین شب برای مولای متقیان (ع) بود، اظهار داشت: عمر حضرت فاطمه زهرا (س) کوتاه بود، ایشان در راه ولایت‌مداری قدم گذاشت و در همین راه هم فدایی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: حضرت زهرا (س) می‌دانست انتهای مسیری که می‌رود شهادت است پس آرام نداشت چون پیامبر اکرم (ص) این نوید را به او داده بود.

وی گفت: بی بی دو عالم برای این‌که حربه را از دست دشمنان مولا بگیرد آرام نگرفت، از طرفی می‌خواست به پیروان پیامبر بفهماند در موضوع ولایت جای تقیه نیست و باید تا آخرین نفس مدافع ولایت بود.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) مسیر را نشان داد که ولی را تنها نگذارید، اما مردم مردم آن دوران حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند.

آیت الله خاتمی به ولایت مداری مردم کشورمان اشاره کرد و عنوان داشت: مردم ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته سنگ تمام گذاشنند زیرا دین و ولایت را تنها نگذاشتند، در تمام عرصه‌ها خصوصا ۹ دی، جواب دادن به فتنه ۸۸، پایان دادن به اغتشاشات پائیز سال گذشته مردم آمدند و حضور موثر داشتند.

وی تصریح کرد: در جریان اغتشاشات گذشته بدخواهان ناکام ماندند زیرا مردم به آنان جواب منفی دادند ولی توطئه‌ها ادامه دارد، دشمنان برای انتخابات برنامه دارند و می‌خواهند در فضای سرد و بی‌رمق برگزار شود.

وی تاکید کرد: توطئه آینده دشمنان این است که ۱۱ اسفند را به رفراندوم علیه نظامی اسلامی مبدل کنند، لذا باید هوشیار بود و با حضور در انتخابات به میهن و وطن خدمت کنیم چون مساله حضور در انتخابات مساله اول ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با حضور مردم باشکوه‌ترین انتخابات در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد لذا باید نماینده‌ای که شیفته خدمت، گره‌گشای کار مردم و انقلابی و خدوم باشد، انتخاب شود، انتخابات خبرگان هم بسیار با اهمیت است.

 امام جمعه موقت تهران به غزه و اتفاقات تلخ آن اشاره و عنوان کرد: کودکان بی‌گناه را کشتند اما شعار ما این است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود، ام‌القرای جهان اسلام ایران است که از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند. ما تا آخرین نفر، نفس و قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار