در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد‌؛

رئیس شورای شهر تهران: ترور فخری‌زاده نمونه‌ای از وحشیگری رژیم صهیونیستی/ نیروی دریایی ارتش امروز توانمند و قهرمان است

چمران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری‌زاده که به دست عوامل موساد و اسرائیل به شهادت رسید، گفت: ترور این شهید نمونه‌ای از تجاوز و وحشیگری رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۳۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 28November 2023

ترور محسن فخری زاده نمونه‌ای از تجاوز و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است/ نیروی دریایی ارتش امروز توانمند و قهرمان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و نود و ششمین جلسه شورا با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای آن اظهار داشت: امیدوارم همانگونه که امام فرمودند ما هم یک بسیجی واقعی باشیم و با روحیه بسیجی با رخداد‌ها و مشکلات شهر رسیدگی کنیم.

چمران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری‌زاده که به دست عوامل موساد و اسرائیل به شهادت رسید، گفت: ترور شهید فخری‌زاده نمونه‌ای از تجاوز و وحشیگری رژیم صهیونیستی است؛ تعدادی از دانشمندان ما توسط این رژیم کودک‌کش به شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش افزود: نیروی دریایی ارتش امروز توانمند و قهرمان است و الحاق ناوشکن دیلمان که یکی از دستاورد‌های وزارت دفاع و نیروی دریایی است توان عملیاتی این نیرو را بالا خواهد برد.

وی با اشاره تحولات فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی همچنان قواعد و قوانین بین المللی را رعایت نمی‌کند و امروز مردم جهان از اسرائیل و حامیان او متنفر هستند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها