مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد؛

نقش کلیدی مداحان در جنگ نرم دشمن

ربیعی گفت: امروز هم در جنگ نرم می‌توان از تریبون مداحی تمام پیام‌‏های فرهنگی، تربیتی، عقیدتی و سیاسی انقلاب اسلامی را به مردم منتقل کرد.
کد خبر: ۶۳۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 28November 2023

نقش کلیدی مداحان در جنگ نرم دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به نقش مداحان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: جبهه‌های دفاع مقدس شاهد حضور اقشار مختلف مردمی بود که برای دفاع از اسلام و انقلاب پای کار آمده بودند.

وی افزود: هر کس به واسطه کاری که می‌توانست انجام دهد به عشق شهادت راهی کربلای جبهه های نبرد می شد تا دِین خود را به اسلام و شهدا ادا کند؛ در این بین مداحان همچون دیگر رزمندگان با لبیک به پیام حضرت امام در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و به ایجاد شور حسینی در بین رزمندگان پرداختند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از عملیات ها فرماندهان برای دادن روحیه به نیروهای خود از مداحان به عنوان تابلوداران مکتب اهل بیت (ع) کمک می گرفتند.

ربیعی گفت: امروز هم در جنگ نرم می‌توان از تریبون مداحی تمام پیام‌‏های فرهنگی، تربیتی، عقیدتی و سیاسی انقلاب اسلامی را به مردم منتقل کرد. دشمن در جنگ نرم، تغییر باورها را نشانه رفته است و لذا این مداحان هستند که در این عرصه بایستی مردم به ویژه جوانان را به سلاح ایمان و خودباوری مجهز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار