معاون حقوقی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد؛

اجرای حکم اعدام قاتل شهیدان «سپیدرو» و «کاظمی» در خوزستان

سرهنگ مطهری‌راد گفت: کارشناسان حقوقی پلیس خوزستان با ارائه لوایح دفاعیه متقن و مستدل حکم محاربه قاتل در دادگاه انقلاب آبادان صادر و در دیوان عالی کشور تأیید شد.
کد خبر: ۶۳۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 28November 2023

اجرای حکم اعدام قاتل شهیدان «سپیدرو» و «کاظمی» در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ «صالح مطهری‌راد» معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان امروز در جمع رسانه‌ها از اجرای حکم اعدام قاتل شهیدان والامقام «سپیدرو» و «کاظمی» خبر داد.

 وی درباره تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در مورخه ۱۲ آذر سال ۹۸ استوار یکم «یاسر سپیدرو» و بسیجی «محمدعلی کاظمی» در راه تأمین نظم و امنیت در شهرستان شادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و قاتل در همان محل دستگیر شد.

سرهنگ مطهری‌راد با اشاره به اینکه در راستای معاضدت قضائی از حقوق حقه شهیدان والامقام اقدامات مجدانه انجام شد، افزود: کارشناسان حقوقی پلیس خوزستان با ارائه لوایح دفاعیه متقن و مستدل حکم محاربه قاتل در دادگاه انقلاب آبادان صادر و در دیوان عالی کشور تأیید شد.

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: صبح امروز پس از طی مراحل قانونی و قضائی، قاتل شهیدان والامقام «سپیدرو» و «کاظمی» به دار مجازات آویخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار